Hei, jeg har en Nissan Primera p11 97 mod, og jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan bestille 150 amp eller 200 amp dynamo ifra ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvor bestille dynamo?
Collapse
X
-
alle usa .// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
må bli en universal en da// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by GENEXXAVet at både Iraggi og Mechman lager dynamoer på bestilling til andre biler som ikke er listet opp.
Send de begge en mail.
Så hvis du bestiller dynamo til Infinity G20 så skal den passe rett på.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Vis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.
Jeg gjorde det til DCpower (Mechman kunne ikke lage den) Og den var 110% lik min orginale.
Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.DCpower Dynamo 270a
2stk Fi BTL n2 12"
RF 2500.1 bdcp
XSpower D3400
Comment
-
Originally posted by dvx View PostVis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.
Jeg gjorde det til DCpower (Mechman kunne ikke lage den) Og den var 110% lik min orginale.
Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by dvx View PostVis du har tilgang til din dynamo, så skal det være et nummer på den, skriv den ned og send den til DCpower eller Mechman på epost når du spør. Så lager dem dynamo som skal passe din bil.
Powerbastards og Iraggi anbefaler jeg ikke.. Iraggi er MIA og powerbastards har jeg lest mye dårlig om.Remi Lilleng
Comment
Comment