Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spotify i bilen - HTC/Samsung?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Men er det noen som helst spiller man kan få opp spillelistene, bla i de, velge sanger osv?
    Slik at man minst mulig må innom telefonen

Har selv iva-d511 hvor jeg kan, etter å ha valgt spilleliste på telefonen, skippe til neste sang osv.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Bare sånn for info sin del, så har jeg testet min Htc opp i bilen te Joakim med sanger på 320, og det låt ræv i alle rettninger kontra han sitt Eple 4

Comment

man blir aldri kvitt apple fanboys , uansett hvor man er

Comment

Man blir aldri kvitt apple haters, uansett hvor man er..
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Hvis det er mitt svar du sikter til, så har det vel ikke noe med å være fan og gjøre vel? Bare informerer at lyden til Apple var mye bedre enn HTC

Comment

Noen bærer bare et nag til alt som er populært, må skille seg ut

Takker for alle svar så langt! Virker som det blir iPhone igjen.
              Ford Mondeo '04
              B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

Comment

Morten, du har desverre nå tråkka på tærne til en av disse som ikke kan tålerere at noen sier noe positivt om apple-produkter, uten å selv måtte kommentere det, og helst illustrere med et bilde.

Det hjelper da ikke å forklare hvorfor, du er allerede satt grundig i bås, ilag med alle andre som ymter frampå et eller annet om at apple ikke suger. Sorry mac
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Får egentlig inntrykk av det ikke finnes så mange apple fanboys, men android fanboys derimot, de er det nok av. Og deres største hobby er å rakke ned på apple med en gang det blir nevnt i en sammenheng..

Men tror nok det tryggeste er å gå for iPhone siden det faktisk funker til oppgaven
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Det som plager med med iPxD, muligens fordi jeg ikke har satt meg grundig inn i spillerens funksjonalitet, er hele konseptet med de fordømte spillelistene + sorteringen av alle filene for øvrig.

Har en iPod i en dock på soverommet, og uansett hva faen jeg gjør, er det tilsynelatende umulig å browse filene utifra mappesystemet slik man kjenner det fra datamaskina.

Og det er jævlig irriterende når du har 15GB med filer som ikke nødvendigvis har særlig velskrevne tags...

I tillegg måtte jeg lete en time for å finne et egnet program for å overføre filene fra PC til iPod - ettersom jeg nekter å installere GayTunes på maskina mi.

Er ikke Apple-hater, så om lydkvaliteten er dritbra, så er jo det dritbra, og veier opp for en del! Er likevel i min fulle rett til å mislike iPod-jævelskapen jeg har selv. Hehe...

Av nysgjerrighet - var sammenlikningen HTCs hodetlf-utg vs. hodetlf-utg på iPhone (om det finnes)?

Eller var det HTCs hodetlf-utg vs dock/porten på undersiden av iPhone?

Greit å sammenlikne epler med epler. :P

Comment

Spillelister er trikset Miniboom..
                      Uansett hvor "slitsomt" det er å sette de opp, så er de gull verdt når du skal begynne å spille av musikken på forskjellige enheter..

Apple-fanboys kontra Android-fanboys:
                      Ikke GIDD å diskuter det i denne tråden engang..

Apple har produkter som funker bedre enn Android-produkter på mange områder, likeså finnes det Android-produkter som funker langt bedre enn Apple-produkter på sine områder igjen...

Smaken er som baken.
                      Punktum!
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Vi brukte bt mot bt.

Comment

Spotify til iPad kommer snart, og forhåpentligvis også med 320k-støtte. den + iStreamer og en iPad2 i dash må jo være schæf.

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
                            Vi brukte bt mot bt.
                            Bluetooth?

Teknisk sett er det bare software/-kodek som utgjør differansen, da.

Apple har jo hatt ræva lyd før via BT: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

Så at Apple er bedre enn noe annet pga dette er i alle fall BS.

Comment

Du kan sikkert komme og høre selv :P

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                                Bluetooth?

Teknisk sett er det bare software/-kodek som utgjør differansen, da.

Apple har jo hatt ræva lyd før via BT: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

Så at Apple er bedre enn noe annet pga dette er i alle fall BS.
                                Fant du noe på internett som omhandlet en 3 generasjoner gammel utgave av dagens? Da er det i alle fall BULLSHIT at det kan være bedre nå! Haha

Og uansett, om man har en spiller med ipod-kompabilitet, som man IKKE kan koble annet til på annen måte enn aux via eventuelle hodetelefonutganger, hvorfor må man da benytte seg av dårligeste mulige tilkobling på en ipod/phone/pad for å lage sammenligningsgrunnlaget like "dårlig" som beste løsning på et annet produkt?

For å ta et spesifilkt eksempel så har jeg følgene produkter selv; En Samsung Galaxy S telefon og en Pioneer DEX-P99RS spiller. Har ikke noe apple-produkter pr idag. Eneste måte å koble til Samsungen er via aux, gjennom hodetelefonpluggen. Kan også gjøre dette med en iPod.

Men siden denne spilleren kan tappe seg direkte inn i digital-streamen på en iPod, og bruke sine egne DA-convertere som er overlegne alt som står i andre telefoner/mediaplayers, så vil jo dette være suverent mye bedre enn at iPoden skal konvertere signalet fra digital til analogt, sende det ut via hodetelefonutgang til aux-inn på P99, for at den skal igjen konvertere signalet til digitalt for å kjøre det igjennom DSP, så tilbake til analogt ut på linjeutgangene.

Og ingen adroid (eller noe annet operativsystem enn apple sitt) har denne muligheten, så hva er poenget med å degradere seg ned fra beste løsning bare for å kunne sammenligne "appelsiner med appelsiner"?

Comment

Working...
                                X