Lest litt rundt og dette virker som et greit merke all around? Tenker på komponentsett til front eventuelt et par 16,5 cm bak har forsterker, kan dere anbefale noe merke??? trenger å få frem lyden, da jeg har greit nok med bass fra før av. nå er det dynamikk og klang jeg er ute etter å få frem
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Focal???
Collapse
X
-
Hvis du søker på forumene her, så tror jeg ikke du finner noe mer diskutert merke enn Focal. Men ang merker som beregnes som gode så er det Focal, Hertz, Pioneer, Tang Band, Seas osv osv osv. Det folk ikke blir enige om er hva er "best" da lyd er litt smaks-sak også. De bilene som drar av med store seiere på konker er vel i grunn utelukkende Pioneer ODR. Men skal du ha det så må du grave litt i lommene. Lykke til.
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostHvis du søker på forumene her, så tror jeg ikke du finner noe mer diskutert merke enn Focal. Men ang merker som beregnes som gode så er det Focal, Hertz, Pioneer, Tang Band, Seas osv osv osv. Det folk ikke blir enige om er hva er "best" da lyd er litt smaks-sak også. De bilene som drar av med store seiere på konker er vel i grunn utelukkende Pioneer ODR. Men skal du ha det så må du grave litt i lommene. Lykke til.Joakim Schwartz Skoglund
----------------------------------------------------------------------------------------
When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostNei jeg er nok ikke rette mannen og spørre om Focal. Hørt 2 typer bare omtrent. Det er grise-billig eller drit-dyr.Joakim Schwartz Skoglund
----------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Originally posted by Schwartz View PostNei nei, er det noen andre her som kan anbefale noen focal til meg da?
Beste JEG har hørt er den gamle Utopia W serien, men med en pris på 9000kr bare for diskantene alene, så bør det jo spille bra også da.[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostDet hjelper sikkert om du forteller hva du har plass til og hvilken pris du er villig til å legge i dette? Focal har fronthøyttalere fra 790 til 24000kr settet.
Beste JEG har hørt er den gamle Utopia W serien, men med en pris på 9000kr bare for diskantene alene, så bør det jo spille bra også da.
Spiller: Kenwood Kvt-526DVD
Forsterker til høyttaler: Pioneer GM6400F (om jeg husker rett)
Subwoofer: RF T212D4
Forsterker til sub: RF P6002(denne skal også byttes ut)Joakim Schwartz Skoglund
Comment
-
dette f eks låter meget godt http://www.judysbilstereo.no/frontsett/65/focal-165kr skal kjøpe dette selv.hehe
mvh kim
Comment
-
Originally posted by kimafro View Postdette f eks låter meget godt http://www.judysbilstereo.no/frontsett/65/focal-165kr skal kjøpe dette selv.hehe
mvh kimJoakim Schwartz Skoglund
Comment
-
Du får ta deg en kjøretur til Tønsberg. Vi har masse høyttalere i demoveggen, så du kan høre på alle. Bl.a Focal 165KRX2 og PS165Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostDu får ta deg en kjøretur til Tønsberg. Vi har masse høyttalere i demoveggen, så du kan høre på alle. Bl.a Focal 165KRX2 og PS165Joakim Schwartz Skoglund
Comment
Comment