Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cd spiller i Toyota Carina II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GENEXXA View Post
    Utav de som du ikke har avfeid, men fått foreslått, hadde jeg valgt DEX-P99RS.
    Og da kjøper du Pioneer CDRB10 for og få AUX. Da har du alt du måtte ønske.
    Husker jeg ikke feil, har den kun 1 IP-BUS, så om du også vil ha BT, må du nok se deg etter annen spiller.
    Hvor mye koster det for meg å kjøpe "Pioneer CDRB10" Denne ved siden av da? Og hvor stor er denne, evt. hvor er det vanlig å koble en slik boks?
    BT er ikke nødvendig som sagt, kun et pluss. Syntes det er merkelig at så dyre spillere ikke har alt av utstyr på seg men..:P

Om du ville ha valgt en spiller utifra kun dine egne meninger og erfaringer hva hadde det blitt da? Selvfølgelig for å prøve å fylle ut kravene mine mest mulig også.

Setter virkelig pris på tips og råd her.

Comment

Jeg bestilte to slike adaptere idag (dog uoriginale), og de kostet ca 20kr inkl frakt, så det er ikke den helt store utgiften..

Aux-inngang har man både foran og bak på spilleren, 2,5mm jack foran, og den bak har Pioneer sin bus-link for direkte tilkobling av for eksempel Pioneer cd-skifter etc. Om man heller vil ha phono-inngang på denne aux'en, så bruker man et slikt adapter, ikke værre enn det. Det er ikke en boks engang, kun en overgangkabel. Ser slik ut:

http://www.ebay.com/itm/260888873699...84.m1497.l2648

Hadde (og har selv gjort) gått for denne om lydkvalitet og justeringsmuligheter er viktig for deg.
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
        Jeg bestilte to slike adaptere idag (dog uoriginale), og de kostet ca 20kr inkl frakt, så det er ikke den helt store utgiften..

Aux-inngang har man både foran og bak på spilleren, 2,5mm jack foran, og den bak har Pioneer sin bus-link for direkte tilkobling av for eksempel Pioneer cd-skifter etc. Om man heller vil ha phono-inngang på denne aux'en, så bruker man et slikt adapter, ikke værre enn det. Det er ikke en boks engang, kun en overgangkabel. Ser slik ut:

http://www.ebay.com/itm/260888873699...84.m1497.l2648

Hadde (og har selv gjort) gått for denne om lydkvalitet og justeringsmuligheter er viktig for deg.
        Kjøpt Takk!

Comment

Fremdeles så trenger jeg en god spiller folkens! Hjelp

Comment

Hva er galt med Pioneeren? Og har du bestilt overganger til den, uten å ha bestemt deg for hvilken spiller du i hele tatt skal ha?
            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Hvorfor ikke justere innstilingene på spilleren du har så du slipper blinkinga?
              Eventuelt, hvor mye vil du ha for den?
              Lars Ole Spitalen
              bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
              anlegg: DD, mtx, kenwood
              skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
                Hva er galt med Pioneeren? Og har du bestilt overganger til den, uten å ha bestemt deg for hvilken spiller du i hele tatt skal ha?
                Haha, stemmer det:P Den kosta så mye så har ikke så mye å si. Den pioneeren driver jeg og snakker om nå ang. pris. Jeg får alt av sånne ting til innkjøpspris via audiocom.

Comment

Originally posted by saab9000 View Post
                  Hvorfor ikke justere innstilingene på spilleren du har så du slipper blinkinga?
                  Eventuelt, hvor mye vil du ha for den?
                  Skal du ha drittspilleren jeg har?:P Jeg har to spillere nå. Det er en Kenwood som liksom skulle være det beste som fantes (helt ny, ubrukt)

Også har jeg en Pioneer skjerm som nå koster rundt 5-6 tusen på torshov (Bare no dritt:P Hater skjerm)

Comment

Tenkte på kenwooden funderer på julegave enten ny spiller eller metallica konsert
                    Lars Ole Spitalen
                    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                    anlegg: DD, mtx, kenwood
                    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Originally posted by saab9000 View Post
                      Tenkte på kenwooden funderer på julegave enten ny spiller eller metallica konsert
                      Haha, den koster jo 3000,-

Hvor mye har du lyst til å gi for den da, den ligger i plastikk og skal være den beste spilleren 1 din fikk jeg høre. Pga. volten i utgangene og mye annet styr.

Comment

Hvis du får alt fra audiocom til innkjøpspris så er det vel ikke noe problem. Ring dem å bestill deg en Alpine spiller...
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                          Hvis du får alt fra audiocom til innkjøpspris så er det vel ikke noe problem. Ring dem å bestill deg en Alpine spiller...
                          Crist, tror du ikke jeg vet det?

Problemet er jo at jeg må finne ut hva jeg skal ringe og bestille...

Joacim sier; "Hei du. Jeg skulle ha bestilt en alpine spiller jeg"
                          Audiocom sier; "Ja, hvordan spiller"
                          Joacim sier; "Aner ikke"

Comment

Originally posted by jokkiz91 View Post
                            Crist, tror du ikke jeg vet det?

Problemet er jo at jeg må finne ut hva jeg skal ringe og bestille...

Joacim sier; "Hei du. Jeg skulle ha bestilt en alpine spiller jeg"
                            Audiocom sier; "Ja, hvordan spiller"
                            Joacim sier; "Aner ikke"
                            Hadde du fulgt med litt i tråden enn og bare komme inn med noe så dumt som du gjorde så hadde skjønt at jeg er for det første veldig kresen og alt skal passe inn etter hva jeg har lyst på, på neste spiller.

Hva jeg skal ha som minstekrav er:
                            AUX
                            minst 3 kanaler med minst 5 volt i utgangene
                            USB
                            CD
                            ikke noe skjerm
                            GODE lydinstillinger

Hva jeg ønsker i tillegg er:
                            Noe godsaker som kan dukke opp
                            mic
                            BT
                            ekstra kjapp spiller

Vet du eller en eller annen hvem spiller som stiller alle kravene og helst noen av ønsker kravene så for all del gi lyd fra dere. Så jeg får bestilt opp en spiller i bilen, har gått lenge uten nå. Kjenner det begynner å haste

Comment

Ingen spillere stiller dine krav. Utenom DEX-P99RS.
                              Men er lommene dine dype nok, kan du kjøpe ODR system, og bygge det ut med usb boks og aux via ip bus.
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Hvorfor ikke bare ringe audiocom å pressentere dine ønsker for en spiller. Så får du raskere svar enn å sitte her å synse....
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                                X