Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cd spiller i Toyota Carina II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selv ikke P99'en stiller de kravene, da den vel maks har 4V ut, ikke at det betyr stort i helhold til å ha 5V ut. Om du har problem med støygulv pga av spilleren "kun" har 4V ut og ikke mer, så har du et problem i et annet ledd i systemet.

Det finnes vel ingen spillere som oppfyller akkurat den spesifikke listen, det beste er å se seg rundt av hva som faktisk finnes, og velge ut i fra de kriteriene.

Enten får du innfinne deg med spillere som finnes, ellers blir det laaaang tid uten lyd i vente på at noen skal produsere en spiller akkurat tilpasset dine kriterier
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      Hvorfor ikke bare ringe audiocom å pressentere dine ønsker for en spiller. Så får du raskere svar enn å sitte her å synse....
      Sier du at du, og de som er her inne har mindre peiling enn en tulling fra NAV som er ansatt hos audiocom og skal ta imot bestillinger?

Klarer ikke helt å forstå hvorfor du skal komme med piss gang på gang..?

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
        Ingen spillere stiller dine krav. Utenom DEX-P99RS.
        Men er lommene dine dype nok, kan du kjøpe ODR system, og bygge det ut med usb boks og aux via ip bus.
        Gidder ikke å betale mer enn jeg må. Har ikke lyst på noe ODR system. Men den gamle spilleren min som var en helt alminnelig pioneer spiller klarte å fylle mine krav utenom mic og BT.

Det var en vanlig spiller til 3000,- elns. Riktig nok så hadde den ikke 5 volts utganger, men var 3 kanaler på den.

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
          Selv ikke P99'en stiller de kravene, da den vel maks har 4V ut, ikke at det betyr stort i helhold til å ha 5V ut. Om du har problem med støygulv pga av spilleren "kun" har 4V ut og ikke mer, så har du et problem i et annet ledd i systemet.

Det finnes vel ingen spillere som oppfyller akkurat den spesifikke listen, det beste er å se seg rundt av hva som faktisk finnes, og velge ut i fra de kriteriene.

Enten får du innfinne deg med spillere som finnes, ellers blir det laaaang tid uten lyd i vente på at noen skal produsere en spiller akkurat tilpasset dine kriterier
          Den har 5V, undersøk bedre før du utdyper deg.

Jeg er mer enn 100% sikker på at det ikke finnes noe feil i systemet annet enn spilleren.

Den spilleren jeg skal ha nå, skal fylle mine krav, ikke jeg gå utifra hva den har.

Den er grei, jeg venter på den spilleren som klarer å tilpasse seg etter mine kriterier

"Jeg vet allerede om spillere som klarer det, blir bare nødt til å jatte med deg ettersom du tror du har rett."

Comment

Og for å fylle opp med litt ot her....... Så syns jeg det begynner å lukte litt poppcorn

Med slike svar og holdninger med folk som faktisk prøver å hjelpe til og komme med forslag osv så er det ikke sikkert at folk gidder å svare/hjelpe så mye mere. bare ett lite tips. De fleste som har svart deg er faktisk veldig kunnskapsrike og vært i gamet en del år.

Comment

Originally posted by jokkiz91 View Post

"Jeg vet allerede om spillere som klarer det, blir bare nødt til å jatte med deg ettersom du tror du har rett."
              Hahaha, hva er det da du gnåler om råd og tips her inne for? Bare å handle en av disse spillerene da, du trenger ikke jatte med for min del

Den har 5V, undersøk bedre før du utdyper deg.
              Søk på diyma.com for faktiske målinger av Pioneeren både på preout volt og forvrengning, i test mot PRS800 og DEX/DEQ-P9R, så finner du hva de FAKTISK leverer ut, forvrengningsfritt.

Tror nok jeg har undersøkt denne spilleren ganske mye bedre enn deg, i flere måneder, før jeg kjøpte min egen.

Men lykke til med kjøp, og videre hjelp her inne
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Da kan vel denne stenges da trådstarter vet om spillere som oppfyller kriteriene og har en utrolig frekk holdning mot de som faktisk prøver å hjelpe!
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Working...
                X