Announcement

Collapse
No announcement yet.

spille inn høyttalere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spille inn høyttalere

    Jeg veit at man sier at man skal spille inn subwoofere, hvordan er dette med mindre elementer, mellomtone diskant... slike... regner med at de også må spilles inn men hvor lenge.
    pleid å gjøre det ca 2 timer...
    Mvh Joakim Schwartz Skoglund
    Joakim Schwartz Skoglund
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

  • #2
    I mine øyne er innspilling, med tanke på: "siden det er nytt, så kan du ikke dra på maks før det er gått x-antall timer" er dette bare tull...

    Men med tanke på at det kan spilles inn, i den forstand at klangen i elementet vil komme mer frem etter x-antall timer støtter jeg. Også med tanke på i kalde perioder som høst/vinter så lønner det seg og spille elementene litt varme før du guffer på med sinustoner og "Timbaland-heavy-bass-shit"
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

    Comment


    • #3
      Bruk søkefunksjonen please, dette har vært debatert nok!
      Kort og greit: innspilling av elementer er noe som skjer av seg selv, man kan ikke velge det!
      Start pent og sjekk at det lyder som det skal, deretter kan man øke volumet pent og rolig til HØYT!

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dag Johansen View Post
        Bruk søkefunksjonen please, dette har vært debatert nok!
        Kort og greit: innspilling av elementer er noe som skjer av seg selv, man kan ikke velge det!
        Start pent og sjekk at det lyder som det skal, deretter kan man øke volumet pent og rolig til HØYT!

        Mvh
        Dag Johansen
        Tusen takk for enkelt og greit svar Vil legge til at jeg har selvfølgelig søkt før, men søkefunksjonen er ikke bra nok i mine øyne, da jeg får opp alt for mye annet. Men tusen takk for alt. er supert å kunne få så god hjelp fra så hyggelige folk

        Mvh Joakim Schwartz Skoglund
        Joakim Schwartz Skoglund
        ----------------------------------------------------------------------------------------
        When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

        Comment


        • #5
          Tips til å søke på forumet: bruke google også skriver du site:bilstereoforumet.no tilslutt, mye bedre
          Bmw e34 520:
          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

          Comment


          • #6
            Originally posted by tofter View Post
            Tips til å søke på forumet: bruke google også skriver du site:bilstereoforumet.no tilslutt, mye bedre
            TAKK skal prøve det neste gang

            Mvh Joakim Schwartz Skoglund
            Joakim Schwartz Skoglund
            ----------------------------------------------------------------------------------------
            When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

            Comment

            Working...
            X