Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har pinner til overs eller har tips om å få ut spiller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som har pinner til overs eller har tips om å få ut spiller?

Ein kompis som har kjøpt bruktbil og skal ha ut spilleren, men han fikk ikkje med pinner for å få den ut. Har prøvd med modifiserte Kenwood pinner men hjalp lite. Noen som har et par pinner til overs og selge eller om noen som har tips til og få den ut?

Spilleren er en 1-DIN Pioneer.

Et gammelt "kjerringråd" for å få ut Pioneer-spillere er å bruke bakenden på et skyvelær for å klemme bort den lille bøylen på hver side som låser monteringsrammen til spilleren. Forsåvidt akkurat kommet inn dørene etter å ha gjort akkurat dette selv, da jeg ikke orket å lete etter verktøyene som følgte med spilleren.
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Tror eg skjønner hva du mener, skal se om ei får prøvd det. Fleire tips motast!

Comment

miniskrujærn har jeg brukt til tilder........
        Remi Lilleng

Comment

umbrako ssett type lang og de minste nr 4 eller var det 5.
          Måtte bruke det sist....
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Har en kenwood totalt stuck i bilen og jeg får den ikke ut, de nøkklene som følgte med er helt ødelagt , og jeg har prøvd masse men får det ikke ut
            er 1din kenwood , noen som har noe tips?

Comment

For min del fungerer smal kniv veldig fint (har kenwood spiller). Mistet de der nøklene som fulgte med omtrent samtidig som de kom
              /// BIS

Comment

Originally posted by m4sta View Post
                Har en kenwood totalt stuck i bilen og jeg får den ikke ut, de nøkklene som følgte med er helt ødelagt , og jeg har prøvd masse men får det ikke ut
                er 1din kenwood , noen som har noe tips?
                Har en del slike hjemme etter en del spillere(kenwood) så bare si ifra
                Joakim Schwartz Skoglund
                ----------------------------------------------------------------------------------------
                When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

Comment

Han fikk ut spillern foresten Veit ikkje hvordan men han endte sikkert med og bruke makt

Comment

Vil bare si at det å bruke 2 kniver fungerer utmerkte på kenwood spillere
                    Sånn nå vet dere tyver :P
                    Bare stikk hver på hver sin side så popper den ut
                    Fikk ut endelig spilleren min etter mye banning og faenskap.

Comment

Working...
                    X