Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulyd fra subwoofer når man skrur opp volum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

skal ta ut alle kabler i morgen , sjekke jording osv å legge allt opp på nytt så får vi se om det blir bedre da

Comment

har ikkje en annen spiller du kan teste da, om det blir vekk da så er utgangene på spilleren sikkert deffekte.

Comment

Har ingen spiller for hånden nå :/ men jeg skal se om jeg kan få lånt en som jeg kan få teste. holder på og legge opp allt av kabler osv skikkelig nå så får vi se

Comment

Bare ta ut hjemme forsterkeren og dvd spiller det så ser du fort om det er kablene. El bruk Mp3 spiller m jack/phono . Men du svarte aldri på om du har koblet 1 el 4 ohm? (Selv om jeg Ine tror det er problemet ditt.)

Comment

Fikk samme greiene en gang å da var det jording fra forsterker som ikke var skrudd ordentli til. Hvor har du jordet forsterkeren å har du sjekket at den sitter skikkelig?

Comment

Jepp , skifta jord å nå har jeg ingen problemer lengre! Jeg har fått tak i en annen forsterker : litebox bass1 Class gh hybrid amp , noen som vet om denne kan være bedre en rockford p3001 ?

Comment

Working...
              X