Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har fått meg ny sub....og lurer litt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har fått meg ny sub....og lurer litt.

Hei,

Fikk tak i en RF T2 12" for en meget rimelig penge her en dag. Kjekk liten rakker på 27kg. Planen er å bygge litt lyd i bruksbilen min, en Audi 90 quattro. Ikke den mest ideelle bilen å bygge i, med tank i seterggen, men jeg skal gi den et forsøk likevel. Var ganske bra anlegg i bilen da jeg kjøpte den, så jeg fikk inspirasjon til å gå et par steg videre. Har liggende en del old-school komponenter fra min ungdomstid, så det er nesten bare å prøve litt hva som fungerer best. Har tenkt å se hvor bra det kan bli med ting jeg har liggende, det meste er gamle kvalitetsprodukter fra bl.a Orion, Phoenix Gold, MTX,JBL, mens spilleren og denne RF T2 er av nyere dato.

Spørmålet er; hvor stor forsterker trenger jeg til denne RF´en. Er 2x4 ohm, 1000w rms/2000max. Prøvde for moro skyld med en god gammel Power Acoustik apache 1400, 2x300 w,(ekte watt, den trekker hvertfall over 60A) det funker jo det, men jeg regner med at dette er altfor lite for å få ut det denne er god for.? Må nok investere i ei skikkelig monoblokk her, men er helt blank på hva jeg bør investere i.

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15553

Noe sånt kanskje? :P Var egentlig ment for et eksempel.. Men du bør nok ikke ha noe mindre enn den

Comment

Working...
    X