Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ferdig-kasser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ferdig-kasser

Er det noen som vet om flere som selger ferdig-kasser enn Dynabel, Bass Brothers og de billige fra BS Bildeler? Skal prøve å unngå å plage Dag nå i juletida!

Skulle hatt to enkle eller en dobbel til 10". Trenger ikke være større enn 17 liter pr. kammer. Men vil ha dem til å ta så lite plass som mulig i dybden, altså grunne og brede, ikke fullt så kubeformede som "alle" er.

Noen av sjappene syns åpenbart ikke det er viktig å oppgi størrelse engang...

Alle tips mottas med takk!

Vet at de fleste bilrekvisita butikker selger.
    Fort knox i drammen har løse kasser, i tillegg til thorsov bilrekvistia, bilxtra osv.

Comment

Dessverre så er vel de fleste kasser på Torshov også ganske dype, men ikke så smale.
      Hvertfall slik her i Kristiansand.

EDIT: Men ikke så brede*
      Ford Mondeo '04
      B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

Comment

her : http://www.knk-tuning.no/category.php?id_category=1658
        Remi Lilleng

Comment

Den doble der hadde totalt 79,37 liter, innvendig mål, noe som blir ca 40 til per element etter mine beregninger, og da slo jeg av 2cm per mål med tanke på platetykkelsene. Han ville ha mye mindre.

Men så la jeg merke til at det sto; Volume: ca 29,5 L per chamber.

Hvordan klarer de disse målene undrer jeg på.

Comment

Vi har kasser fra Dynabel og ICE på lager, om du vil komme innom å se
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Det var lurt! Kan komme in the room christmas! :-)

Comment

Working...
              X