Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av monoblokk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av monoblokk?

    Har noen alternativer til ny monoblokk for Fi BTL N3'en.. Vet at de er billig forsterkere, men bare så langt lommeboka strekker seg etter monoblokk :P

    Så her er noen alternativer:

    SPL GRLA 5500/1D

    Power Acoustik CPT1-5500D

    Power Acoustik OVN1-5500D

    Kole Audio TRAX1-5500D

    SPL FX1-5500D

    Hifonics HFi3000D (Vurderer sterkt denne, siden HFI 2000D som jeg har nå driver subben bra)

    Power Acoustik D1-6000D

    Power Acoustik BAMF-5500/1D (denne å ser spennende ut, men usikker på kvalitet)

    SoundStorm (SSL) EV5000D (kvalitet?)

    Så har et par valg her... hvilken ville virket best sammen med sub? Å hvilke er kvalitet?

    Takker for svar..

  • #2
    Ser jo ut til at de fleste av disse forsterkerne kommer fra "over there" og om du velger kole eller power acoustic er vel hipp som happ.

    Bamf forsterkeren har funket bra for andre tidligere så er vel helt ok. Den nye modellen med hodeskallen på funker vel også ok, om du liker designet er jo en annen sak.

    Ellers så er Hifonics jo ikke et dumt valg, kanskje et ut av de bedre i denne sammenheng?
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      Ok. Har hatt bamf 1600/4 tidligere.. Funkerte helt greit. Så at bamf hadde 2 strømkoblinger, er d noe bedre enn de med bare en?

      Hifonics er sterkt vurdert ja:-) hørt at de ska gi ca 85% av det de lover...

      Hva me SPL? Eller soundstorm? Ingenting å trakte etter?

      Takk for svar :-) kjekt å.høre meningene til de som har holdt på me dette en stund..

      Comment


      • #4
        sound storm er vel noe alle fence om jeg ikke tar helt feil. ville gått for den hifonics n


        mvh kim

        Comment


        • #5
          Ok TRor jeg prøver Hifonics HFI 3000D, så er det jo bare til å bytte hvis det ikke funker

          Comment


          • #6
            det er vel så å si samme innmaten i dei fleste der, jeg hadde iallefall gått for SoundStormen pga utseende pluss den er jo den tyngste. muligens mere solid?
            alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
            99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
            kim ole græsdal

            Comment


            • #7
              koffer ikje finne deg ei dynabel7501 disse levere det di lover 2500w å tåler lite strømm om det blir sjau med slikt å blir ikje ødelagt som disse jalla digitale drittet du søker på thomas hat hatt nokk av disse poweaacustic drittet å soundstorm når du har bestilt fra usa ei blokk te 1500-2000kr så påløper frakt å moms å da er du vell over 3000kr
              Last edited by vw performance; 28-12-2011, 22:32.
              fusion/audi system xIon/digitals design

              Comment


              • #8
                Ligger jo en dynabel bf8501 til salgs her på forumet. jeg har personlig veldig god erfaring med disse forsterkerne å kan så absolutt anbefales.
                Mvh Thor Helge N. Rønning
                Alfa Romeo 156 1.8 TS
                Citroen Xantia Racerbil
                Alpine Ground Zero Focal

                Comment

                Working...
                X