Da var det ny bil og anlegget skal få en oppgradering i samme slengen, har pr idag Infinity Kappa® 50.9cs komponentsett, 5,25 høytalerene er montert i dørene, og tweeters er også montert oppe i dørene, problemet er at settet alltid har spillt irriterende skarpt, det er så gale at jeg med sikkerhet kan si at det var mer behagelig å høre på original høytalerene i bilen.. Har knotet rundt i delefilteret i spillerene i evigheter men uten noe spesielt hell, hadde samme serie bare hakket større i russebilen og lyden var så behagelig at jeg kunne sitte i timevis å høre.. men mitt er det bare slitsomt.. spilleren er av type Kenwood KDC serien.. og en HiFonics forsterker.. 2ch.. noen som aner hvor problemet mitt ligger? Eller spiller dem bare ubehagelig dårlig?
Vurderer og putte dette bak i den nye bilen, og invistere i et nytt sett.. noen som har innspill her? Snakker rundt 1000-2000kr klassen, det skal spille rent og høyt.. og klare å gi meg frysninger!
Vurderer og putte dette bak i den nye bilen, og invistere i et nytt sett.. noen som har innspill her? Snakker rundt 1000-2000kr klassen, det skal spille rent og høyt.. og klare å gi meg frysninger!
Comment