Announcement

Collapse
No announcement yet.

Infinity Kappa® 50.9cs spiller skrapt, noen ideer til nytt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Så om jeg har forstått aktivt greiene riktig, så vil linjeutgangene som "før" var front, rear og sub bli til high, mid, low.. så hver kanal til egen forsterker der delefilter blir deaktivert? For å så da ha 2-2kanaler eller 1 4 kanals.. som er koblet i front og rear... der den ene går til mellomtone og andre til tweeter? Og da vil imprinten stille alle instillinger selv? Guu.. tror jeg har kjøpt noe jeg ikke har lest meg godt nok opp på..

Comment

Så om jeg har forstått aktivt greiene riktig, så vil linjeutgangene som "før" var front, rear og sub bli til high, mid, low.. så hver kanal til egen forsterker der delefilter blir deaktivert? For å så da ha 2-2kanaler eller 1 4 kanals.. som er koblet i front og rear... der den ene går til mellomtone og andre til tweeter? Og da vil imprinten stille alle instillinger selv? Guu.. tror jeg har kjøpt noe jeg ikke har lest meg godt nok opp på..

Comment

Er slik jeg har forstått det og, men man kan jo ta feil, test så finner du ut av de, så kan du og søke litt rundt her ang. Imprint, så finner du mye
        Lars Ole Spitalen
        bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
        anlegg: DD, mtx, kenwood
        skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Working...
        X