Announcement

Collapse
No announcement yet.

AKTIV SUB: Under sete eller baki ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AKTIV SUB: Under sete eller baki ????

Informasjon: jeg har kjøpt meg en slik THAPNP FORSTERKER av Blaupunkt på frontsette (2kanals) Ettersom det kun er høyttalere frem i min Audi a4 1997 stasjonsvogn.

Det jeg lurer på er egentlig : Lydbilde er jo frem i bilen, å jeg har bestilt denne subben.Men ettersom de ikke hadde fler på lager venter jeg fortsatt på den, så har jeg begynt å tenkt på at det kan være dumt å ha en ganske svak sub helt bak i bilen. Når resten er frem. Målet mitt er ikke å sprenge bilen, men få en litt mer basstone inni bilen. Vil det heller være lurt å kjøpe denne? Har noen evt: prøvd den?

Takker for alle svar, gjerne raskt slik at jeg rekker å gjøre om ordren viss det blir tilfellet! :-D

Jeg hadde nok gått for Focal hvis jef hadde hatt plass foran. Hvis den MÅ være bak, hadde jeg gått for Infinity`s link.
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

Har kommet på den tanken jeg å, eneste er viss man legger opp til basslink kan man ved en senere anledning kjøpe en større osv, ved å bruke kablene som man allerede har lagt opp.

Comment

Hvorfor aktiv sub?
        /// BIS

Comment

Ettersom Aktive-subber er pris vennlig, og som du ser linker jeg til to som du ser er veldig småe, så er grunnen at jeg vil kun oppgradere det orgianle anlegget ikke bygge noe high tech med 500 liter's kasse.

Det jeg er ute etter er litt mer bass! så da lurer jeg på om hva som er det beste alternativet?
          Last edited by random; 16-01-2012, 12:14.

Comment

Hvis du går for Focal i første omgang, er det ikke noe i veien for å bruke kabel som er såpass lang at du slipper skjøte noe hvis/når du utvider. (jepp, jeg er født lat, og verre blir det etterhvert)
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

haha, men tror du jeg vil få den under setet på en audi?

Comment

Trur de blir trangt under setet på en a4, har du høydejustering på sjåførstolen? Trur de går i høyden, men usikker på bredden å lengden...
                Lars Ole Spitalen
                bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                anlegg: DD, mtx, kenwood
                skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Jess, har høydejustering på begge, men løsningen blir nok å ha subben på passasjer setet, og forsterkeren under mitt sete viss jeg får subben under. Når jeg ser på målene så blir jeg litt skeptisk da jeg føler at det ikke var så veldig mye plass igjen etter installeringen av forsterkeren (2kanals-frontsettet) kjøpte denne
                  på mekonomen da de skulle slutte å selge de erls, så fikk halv pris. Meget fornøyd med den! :-D
                  Høyde x bredde x dybde

Blaupunkt PNP 41 x 170 x 159
                  Focal iBUS20 71,5 x 344 x 250 mm

Blir veldig i tvil når jeg ser målene!
                  Last edited by random; 17-01-2012, 14:22.

Comment

Working...
                  X