Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer Audi med Multitronic??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Godt det er mange som veit hva de snakker om her ser jeg

    Comment


    • #17
      men sjekk svinghjul på passat så,tror dette gjelder alt av volkswagen/audi med tdi eller turbo motor,kammerat av meg måtte skifte svinghjul på sin 2006 model passat når den hadde gått rundt 177k,det var en 130hk tdi.
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #18
        Originally posted by phoenix gold View Post
        men sjekk svinghjul på passat så,tror dette gjelder alt av volkswagen/audi med tdi eller turbo motor,kammerat av meg måtte skifte svinghjul på sin 2006 model passat når den hadde gått rundt 177k,det var en 130hk tdi.
        Dette gjelder faktisk alle biler med dobbeltmasse svinghjul og er veldig viktig å sjekke, jeg trodde det var et vag problem men det er vist de japansker bilene også gitt

        Comment


        • #19
          det gjelder ikke bare vag nei.

          kammeraten min fikk det på garanti fra møller,ettersom det skjedde bare et par uker etter at han kjøpte bilen fra dem,mener han sa at det kostet litt over 20k,kjedelig og bruke 100-200k på bruktbil,for og måtte bruke 20-25k på og skifte svinghjul litt senere.
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment


          • #20
            Originally posted by phoenix gold View Post
            det gjelder ikke bare vag nei.

            kammeraten min fikk det på garanti fra møller,ettersom det skjedde bare et par uker etter at han kjøpte bilen fra dem,mener han sa at det kostet litt over 20k,kjedelig og bruke 100-200k på bruktbil,for og måtte bruke 20-25k på og skifte svinghjul litt senere.
            Er det raslelyder på tomgang så vær obs å ikke tro på at selger sier at det skal være slik

            Man kan trøste seg med at pajero er en del dyrere

            Comment


            • #21
              bilen hans gikk nesten ikke den,tror at den gikk i nødmodus eller noe,men ikke vet jeg,han er ikke særlig bilinteresert,men billig går den 130hk tdi,på langkjøring så er den nedi 0,43.

              det er noe annet en golfen min som klarer 0.8 på meget pen kjøring
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #22
                Dobbelmassesvinghjul på VAG blir ofte byttet mot massivt. Og da koster komplett pakke med svinghjul, trykkplate, lager og lamell ca 10-11.000. Bare et dobbelmasse svinghjul koster 10.000
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #23
                  Var derfor jeg skrev 1994-1997, ingen v6 enda da, men spørs åssen kamsett man bytter til og.. v6 går ned i 0.5 på mila den å, spørs på høyrebeinet
                  Skal du bytte ut multimasse svinghjul på en diesel bil, så bør de veie over 15kg, pga vibrasjoner og ulyd i girkasse/drivverk. Vil du ha info om gode å dårlige tdi, så ta en titt på WWW.tdiclub.com stort sett passat og jetta, men de er stort sett samme motorer i de som i Audi.. men pumpedyse motorene er og utsatt for kam slitasje..
                  Lars Ole Spitalen
                  bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                  anlegg: DD, mtx, kenwood
                  skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                  Comment

                  Working...
                  X