Ny brukskjerre er på plass og den har orginalt en spiller i midtkonsollen som ser lite fancy ut og fungerer halveis... lurte på å skaffe meg en 2din spiller etter hvert... lyst på alpine... men litt usikker enda... er det likegreit å kjøpe en 2din spiller med dvd intregrert og slikt når man først skal ha noe? bilen blir nok beholdt lenge og den får helt sikkert oppgradering av andre komponenter og div utseende messig etter hvert.....
men i såfall...noen forslag til spiller,link?, gjerne med 2 linjeutganger for 2 forsterkere (eks 4kanaler og sub) da jeg ikke trenger mer egentlig i den bilen.. og ikkje minst med bra lydkvalitet og at cd ikke hakker ved bassslag og slikt... maxpris 5000,- i førsteomgang.. men gjerne billigere !
men i såfall...noen forslag til spiller,link?, gjerne med 2 linjeutganger for 2 forsterkere (eks 4kanaler og sub) da jeg ikke trenger mer egentlig i den bilen.. og ikkje minst med bra lydkvalitet og at cd ikke hakker ved bassslag og slikt... maxpris 5000,- i førsteomgang.. men gjerne billigere !
Comment