Announcement

Collapse
No announcement yet.

kompatibel med original rattkontroll?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kompatibel med original rattkontroll?

    Hei
    Jeg har en 2005 nissan patrol y61 med original dobbel-din spiller og rattkontroll fra nissan.Skulle gjerne ha byttet ut den originale spilleren med en ny, men klarer ikke å finne noe som er kompatibelt med den originale rattkontrollen.Jeg har vært i kontakt med pioneer og sony, men de kunne ikke hjelpe meg da patrolen ikke stod i noen av listene deres.
    Noen her som vet hva jeg kan bruke eller hvordan jeg kan finne det ut?

  • #2
    Vet at det finnes en "universal" sak som brukes til Alpine mm, men det er vel noe knotete montering om man skal gjøre dette selv.. og tror det opplegget der kun fungerer med kabel-monterte rattstyringssystemer, så om det er IR på rattet originalt så tror jeg du sliter.. Hør med Torshov Elverum/Kongsvinger.. vet de bruker Audiocom og de skal ha denne typen...
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

    Comment


    • #3
      Originally posted by diabolus View Post
      Hei
      Jeg har en 2005 nissan patrol y61 med original dobbel-din spiller og rattkontroll fra nissan.Skulle gjerne ha byttet ut den originale spilleren med en ny, men klarer ikke å finne noe som er kompatibelt med den originale rattkontrollen.Jeg har vært i kontakt med pioneer og sony, men de kunne ikke hjelpe meg da patrolen ikke stod i noen av listene deres.
      Noen her som vet hva jeg kan bruke eller hvordan jeg kan finne det ut?
      Har vært borti at biler som ikke står i listene alikevel funker.

      Send meg en mail på post@audio-art.no med bilde av org spiller og rattkontrol, regnr på bil så ser jeg på det.
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment

      Working...
      X