Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til sveising av ramme i bagasjerom..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hjelp til sveising av ramme i bagasjerom..

Jeg har funnet ut at for å lage noe solid, skikkelige greier i bagasjen, så funker ikke mdf bra nok... for at forsterkerne skal få plass, må basskassen være ganske smal i bånn, og da står den ikke stødig pga av tunge elementer.
    Så har vel funnet ut at jeg burde få sveiset en skikkelig ramme fast til chassi, sånn at alt sitter som det skal..
    er det noen som har erfaring med dette og kan hjelpe meg med det? Send meg en pm med forslag og pris.. hvis bilder ønskes, så sender jeg det.
    Deksel osv lager jeg selv!

Mvh
    Hans Christian
    Prosjekt SQ Audi A3

Kom innom meg i morgen da? Så kan du se hvordan jeg har gjort dette. og så kan vi ta en titt
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
      Kom innom meg i morgen da? Så kan du se hvordan jeg har gjort dette. og så kan vi ta en titt
      Er i konsberg fra mandag til rundt torsdag, så det passer fint.. Slutter vel på skolen en gang rundt 12..
      Så bare si et sted å tispunkt du.. er litt synd at jeg ikke har lyd da
      Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Hmm... jeg skal til kongsberg en dag :P Onsdag eller noe
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

samma for meg. bare finn noe som funker for deg.. er ledig fra mandag til torsdag iallefall. du kan jo sende meg en pm når du vet når det passer best.
          Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Noen andre som har erfaring nok med dette til å kunne hjelpe meg?
            Prosjekt SQ Audi A3

Comment

bilder og mer info her hadde vert en idè

Comment

Originally posted by hc_tk View Post
                Noen andre som har erfaring nok med dette til å kunne hjelpe meg?

Mulig, men sliter stort med tid... Har forresten Splen til deg..
                Mvh
                Lars Engen

Comment

Er ikke rart du ikke har tid du bygger jo opp en ny bil inni bilen din

Ser så fram til du blir ferdig!
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                    Er ikke rart du ikke har tid du bygger jo opp en ny bil inni bilen din

Ser så fram til du blir ferdig!
                    haha. den var god!

Har du kabel til meg og? kan vel egentlig vente med den til jeg vet hvor mye jeg skal ha.. Kan jeg hente splen'en i morgen eller på lørdag en gang?

skal ha 4 forsterkere og 2x10" polk Sr subber montert med magnetene ut. Kassen skal totalt være på ca 40l...
                    Det er ingen boltefester som jeg har funnet enda, bortsett fra beltefestene..

Det er ikke plass til å ha forsterkeren sånn, er bare for å se størelsen..

Last edited by hc_tk; 21-11-2007, 20:14.
                    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Bilde nr 2, du har to sorte ovale dingser der nede foran i bagasjerommet. Er det stroppefester? Det er det iallefall på bilen min, 2xM6 på hver side. Jeg har festet en liten ramme i kun disse, det er nok i det svakeste laget, men om du bruker beltefestene i tilegg begynner du å ha litt å feste i. Kanskje du har to slike bak i bagasjen også?
                      Alpine
                      Audison
                      Hertz
                      Soundstream

Comment

Originally posted by spade View Post
                        Bilde nr 2, du har to sorte ovale dingser der nede foran i bagasjerommet. Er det stroppefester? Det er det iallefall på bilen min, 2xM6 på hver side. Jeg har festet en liten ramme i kun disse, det er nok i det svakeste laget, men om du bruker beltefestene i tilegg begynner du å ha litt å feste i. Kanskje du har to slike bak i bagasjen også?
                        Ja det er stroppefester. det er to til på andre enden ved luken.. men må sveises.
                        Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Når du rensker bort tepper og alt mulig så har du ingen andre innfestningsmuligheter ? Langs kanten på reservehjulsbrønnen pleier det alltid å være noe som kan brukes.
                          Mvh
                          Lars Engen

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                            Når du rensker bort tepper og alt mulig så har du ingen andre innfestningsmuligheter ? Langs kanten på reservehjulsbrønnen pleier det alltid å være noe som kan brukes.
                            Har de fire festene, men de er ikke solide nok tror jeg. ..men kan jo gå når alt blir holdt nede av de festene og sitter da fast i alle de og plata i reservehjulsbrønnen. Er ingen fester i brønnen utenom en stor "plastskrue" som festet reservehjulet.. Den holder da ting nede..
                            har ikke tatt av sidepanelene, så vet ikke hva som er der....
                            Prosjekt SQ Audi A3

Comment

ingen som kan kutte og sveise litt? (som har tid :P)
                              Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Working...
                              X