(Bære så dekk veit det, ALDRI vært borti lydanlegg xD)
Hei, kjøpte et 12" a/d/s dritelement billig og litt tilfeldig av en her om dagen, og tenkte jeg skulle prøve å bygge en basskasse til det som passer i traktoren. Problemet er bare at den eneste plassen jeg kan ha den er ved høyre døra, og mellom døra og gasspedalen er det bare 21cm... Veit at om jeg trekker ifra platene (2cm), så har elementet 3 cm klaring i bakkant - er dette nok? Resten av målene er på tegning, og blir ca. 40 liter, men veit ikke åssen dette kommer til å spille i forhold til plasseringa av element?
Sammendrag, for dom som itte orke å læsa ælt (skjønner je godt).
* 12" element
* 3cm klaring i bakkant av kasse
* 70cm høy, 39cm bred - 40 liter evt. mindre om det funker.
* Blir dette bra?
Er det noe annet jeg må ha på kassa, som tilkoblingspunkt, eller er det like greit å bore hull å tette med silikon?
Og demping, fordeler/ulemper, hvorfor/hvorfor ikke og evt. hvordan ?
Takker for svar
Tegning:
Uploaded with ImageShack.us
Hei, kjøpte et 12" a/d/s dritelement billig og litt tilfeldig av en her om dagen, og tenkte jeg skulle prøve å bygge en basskasse til det som passer i traktoren. Problemet er bare at den eneste plassen jeg kan ha den er ved høyre døra, og mellom døra og gasspedalen er det bare 21cm... Veit at om jeg trekker ifra platene (2cm), så har elementet 3 cm klaring i bakkant - er dette nok? Resten av målene er på tegning, og blir ca. 40 liter, men veit ikke åssen dette kommer til å spille i forhold til plasseringa av element?
Sammendrag, for dom som itte orke å læsa ælt (skjønner je godt).
* 12" element
* 3cm klaring i bakkant av kasse
* 70cm høy, 39cm bred - 40 liter evt. mindre om det funker.
* Blir dette bra?
Er det noe annet jeg må ha på kassa, som tilkoblingspunkt, eller er det like greit å bore hull å tette med silikon?
Og demping, fordeler/ulemper, hvorfor/hvorfor ikke og evt. hvordan ?
Takker for svar
Tegning:
Uploaded with ImageShack.us
Comment