Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD-spiller :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CD-spiller :)

Hei!

Når man skal kjøpe cd spiller, er det samme åssen cd spiller man kjøper egentlig?, eller lønner det seg og kjøpe en med masse instillinger ovs.. skal ha 2 forsterkere hvertfall.
    Last edited by beear; 23-02-2012, 10:54.

Kjøp en som har 3 linjeutganger på minimum 4 volt. Også er spørsmålet hva du selv vil ha, Bluetooth, SD-kort, Iphone integrasjon, Android støtte osv osv.

Vi har fått inn en knallfin nyhet fra Pioneer nå http://bilstereosenteret.no/product_...oducts_id=1576

Hva enn du gjør, kjøp kvalitet. Pioneer, Kenwood, Alpine, Clarion, Sony. Styr unna biltema og andre jallamerker. Du får bare trøbbel senere.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Da ble det ny spiller gitt! , benytter meg samtidig og spørre om åssen signal kabel jeg trenger til 2 forsterkere.
      skal jeg bruke 4 kanal signal kabel?, ellers blir det slik at jeg trenger bare en 2 kanal signal kabel og en signal kabel mellom forsterker 1 og 2?

ønsker trippel skjermet, siden folk anbefaler det

Comment

Det beste er å bruke en 4-kanals kabel. For da fungerer faderkontrollen i spilleren slik den skal.

Vi har tre forskjellige å velge mellom: http://bilstereosenteret.no/index.ph...=1_5_82_88_350
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Mitt tips er å kjøpe to 2 kanals RCA kabler, for noen forsterkere har stor avstand mellom signal terminalene.
          Mvh. Damir

Comment

Originally posted by Dammed View Post
            Mitt tips er å kjøpe to 2 kanals RCA kabler, for noen forsterkere har stor avstand mellom signal terminalene.
            Jeg har aldri vært borti en forsterker som har såpass avstand. De finnes sikkert. Men på de kablene vi selger er det 25-30 cm å gå på. Nok for de fleste.

Er mer enig når vi snakker 6-kanals kabel. Det anbefaler jeg aldri til andre enn de som skal ha 5/6-kanals forsterker. For har du 4-kanaler og mono så blir avstanden stort sett alltid for stor.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Working...
            X