Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bil, trenger forslag til nye høytalere, forsterker og bass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny bil, trenger forslag til nye høytalere, forsterker og bass

Som topicen sier så har jeg fikset meg ny bil. Og da trenger jeg så klart musikk i bilen.

Da jeg kjøpte bilen satt det en 1DIN jalla spiller der. Den havnet i søpla, og det oppbevaringsrommet over ble også borte. Så nå sitter det en 2DIN Kenwood DNX7220 spiller som jeg fikk på jobben der..

Så den delen er ferdig, men jeg trenger jo resten. Strøm og signal kabler er kjøpt. Ikke noe stor sak det, men det jeg lurer mest på er forslag til dør høytalere, forsterker og basser.

Bassen er ikke så viktig enda, skal først se om det holder med gode dør høytalere.

Så er det noen som har noen forslag til et godt anlegg til en Golf 4? Er plass til 8" høytalere i dørene forresten Pris? billigst mulig

Edit: Dør høytalere = 8" midbass + 1" diskant

Kan legge til at en høytaler jeg har sett mye på er en Hertz SPL Show SV 200 sammen med en Hertz diskant øverst i døra. Og såklart et delefilter på de

Comment

hei. du har jo dette også da http://www.judysbilstereo.no/frontse...00-integration

mvh kim

Comment

Hadde Focal på forrige bilen og vil prøve noe nytt nå.

Vil prøve å gå for et Hertz stil på bilen. Alt i et merke Er til og med HZ skilter på bilen

Comment

Om du er ute etter å flytte ørevoksen frem og tilbake mellom ørene så er nok det HZ oppsettet rett valg. Men skal du spille musikk med en viss lydkvalitet så bør du velge noe helt annet.

Audio System har veldig bra systemer som er ferdig tilpasset til bilen din. De låter veldig bra ogsså. Gå inn på dynabel.no og søk på AS5230. De har ett sett igjen på lager og de koster 1998,-. Et funn til prisen, spør du meg

Og er du først på dynabel.no, så går du aldri feil med en forsterker fra Mosconi. Oser av kvalitet og det til en vettug penge.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

plass til 8" i dørene ja I bunn og grunn kommer det ann på hvor mye penger du skal bruke på dette. Jeg har selv golf IV med 2xDDVO i hver dør (samme type element som Hertzene du har sett på ) Men det er slitsomt i lengden ¨så jeg har Mellomtone og disant til vanlig bru i tillegg Ellers geniale biler og bygge i. Enkelt og få god lyd.
            Mosconi forsterkere er ikke feil. Hvis det blir for dyrt er ike Gladen noe dårlig valg heller..
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Ja, oki. Vil jo ha litt god lyd å, ikke bare brutal og høy lyd.
              Ser at dynabel selger 8" Digital Designs elementer. Hvordan er de?

Comment

VO er samme greiene som de hertz elementene du kikket på. Men kan anbefale deg å prøve Gladen SQL komp. setttene. http://www.judysbilstereo.no/frontse...-audio-sql-165 en kraftig forsterker på disse og du vil få mye lyd som ikke bare vil flytte ørevoksen men spiller greit i tillegg.
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Working...
                X