Før det hagler inn linker til alternative forsterkere og kommentarer på den bedritne kvaliteten til Fence,
vil jeg nevne at denne havnet i mine hender for et par år siden grunnet netthandel.no-berserk med 2 i promille.
Jeg er heller ikke ute etter noen palleplass i DB-konkurranse, det er JEG som skal høre musikken, ikke de utenfor bilen.
Nå dukket den opp blant rotet av bilstereo i boden, og tenkte den da må kunne brukes til noe fornuftig i min lille Peugeot 306..
Noen erfaringer med denne blant "små" system?
Tenkte å koble den på et par Power Acoustik 360w 6x9 høytallere baki siden headuniten sliter litt med dem, evt. også frontene på 120w.
Leker også med tanken å koble den i 2+1, en liten 8"/10" sub. Trenger ikke være rare greiene.
Ifølge oppgitt effekt burde dette ikke være noe problem?
vil jeg nevne at denne havnet i mine hender for et par år siden grunnet netthandel.no-berserk med 2 i promille.
Jeg er heller ikke ute etter noen palleplass i DB-konkurranse, det er JEG som skal høre musikken, ikke de utenfor bilen.
Code:
Fence Audio RSA5400 4/3/2 kanaler 1000w max :bw: 2x20A Sikring 4x75w RMS @4 ohm 2x250w RMS @2ohm (Etter hva jeg kan huske)
Noen erfaringer med denne blant "små" system?
Tenkte å koble den på et par Power Acoustik 360w 6x9 høytallere baki siden headuniten sliter litt med dem, evt. også frontene på 120w.
Leker også med tanken å koble den i 2+1, en liten 8"/10" sub. Trenger ikke være rare greiene.
Ifølge oppgitt effekt burde dette ikke være noe problem?
Comment