Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av sub Bm E29

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefaling av sub Bm E29

Hei der, jeg har lurt på å kjøpe meg en ny sub til min E39, jeg har en sånn Rockford Fosgate Shallow 12" sub nå som er koplet til en Alpine Pdx 1.600.

Denne står inn i skiluka og det er tett og fint rundt den men det kommer ikke noe bass inn i kupeen.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe DY9410 men det ser ut for at det ikke er i produksjon lenger, hadde egentlig lagt inn en ordre på det hos Judy's bilstereo, fikk en mail tilbake om at det var utsolgt og om jeg ønsket noe annet, sendte mail i retur men har ikke motatt noe svar ennda.

Sendte også mail til Dynabel, men heller ikke de har svart meg.

Så derfor så spør jeg her om det er noen som har noen anbefalinger til 10" sub til meg, helst en i budsjettklassen men som jeg merker litt bass inn i bilen.

Kunne tenkt meg ett element som passet inn i Dynabel sin lukkede kasse på 10"
    Last edited by Haug523; 13-03-2012, 22:16.

Nytter nesten ikke med lukket kasse i E39 sedan. Du må nesten nøtt til ha en bassrefleks eller en bandpass kasse for og få skikkelig godt med trøkk.
    Er mye og velge i der ute så ta og let litt rundt

Men kan godt anbefale Alpine Type R Subwoofer
    Last edited by Heen Audio; 14-03-2012, 00:46.
    Mvh
    Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Er det helt tett rundt kassa og ski luka?

mvh kim

Comment

Working...
      X