Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye fronthøyttalere i VW Transporter T5 2010 mod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye fronthøyttalere i VW Transporter T5 2010 mod

    Hei!

    Har begynt i ny jobb og overtatt en 2010 Transporter med høyttalere som er helt ræva. All bass er helt borte og lyden er skrall. Så jeg har tenkt å sette inn noen med litt bedre lyd.

    Jeg skal ikke ha ekstern forsterker, siden originalspilleren i bilen ikke støtter dette, og jeg ikke gidder å bruke bort mer tid og penger enn nødvendig da bilen skal byttes om 1 år.

    * Hva slags høyttalere kan jeg drive helt greit uten ekstern forsterker?

    * Hvordan løsner jeg dørpanelet i frontdørene?

    Har løsnet de 3 torx-skruene jeg har funnet, men panelet sitter fortsatt som støpt. Tør ikke å ta i for mye i redsel for å ødelegge noe

    Håper på kjappe og oppklarende svar, da jeg håper å dra til søta bror og tv-boden i morgen

  • #2
    stereo er billigere i Norge enn i Sverige. Dessuten har du års reklamsjonsrett i Norge. Noe du ikke får i Sverige.

    Jeg har ett sett igjen med Audio System X-ION spesialtilpasset T5 Transporter. Det er 8" til dørene og diskant til dashbord. Alt med plugger som passer i det orginale ledningsnettet. Veldig lettdrevet og perfekt å bruke rett på forsterkeren i spilleren. Dette koster normalt 1998,-. Du kan få det for 1700 inkl frakt, ved forskuddsbetaling.

    Dørtrekket sitter godt. Klipsa rundt er veldig harde og du bør bruke et panelspett for å ikke brekke klipsene. Har selv T5 og plukket av dørtrekkene flere ganger.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Helt klart et poeng, jeg bare husker jeg ble vill i hodet da jeg glana på TV-Boden for noen år siden, litt av et utvalg!

      Jeg tror jeg slår til på tilbudet ditt jeg. Satser på at jeg ikke blir lurt, hehe...

      Fant ut at de klipsa satt jæklig hardt. Prøvde med en skrutrekker, men så ut som de var i ferd med å knekke. Men er det bare å trekke dem rett ut, eller må man dra de til siden/ned/opp?

      Comment


      • #4
        Jeg tror vi har panelspett på lager i butikken.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Di selger adaptere sett for 6,5 å 8" i en pakke te di bilene eg brukte 8" istedenfor å trengt ikje subb etterpå
          fusion/audi system xIon/digitals design

          Comment

          Working...
          X