18 liter er jo ikke så liten kasse. Hertz HX300 12" klarer seg fint i det volumet Men om du er avhengig av dybden så er nok ikke SWS noe dårlig alternativ. eller Pioneer modellene.
poenget er at jeg må ha minst mulig elementer sånn at jeg kan forme kassen minst mulig liksom.. men svs8 er jo også et bra alternativ, pioneer sine er vel ganske lik i størrelse er de ikke.. hva er best da,, må ha så liten kasse som mulig.. 8"
hva vil dere som har hørt de forskjellige anbefale. veil pris på de er nesten det samme. pioneer eller earthquake?. hor store kasser må de ha osv? etter det eg har klart å regne med frem til er at svs8 ikke trenger mer en 3-4liter kasse. stemmer der?
hva vil dere som har hørt de forskjellige anbefale. veil pris på de er nesten det samme. pioneer eller earthquake?. hor store kasser må de ha osv? etter det eg har klart å regne med frem til er at svs8 ikke trenger mer en 3-4liter kasse. stemmer der?
Om du ønsker mer informasjon om Earthquake sine produkter er det bare å ta kontakt. Kan deg sende deg noen brosjyrer du kan kikke over en kveld du sitter på toalettet Kostnadsfritt selvsagt.
Comment