Hei, jeg har kjøpt meg 3 pakker bestående av Polk PA660, Subwoofer DB-1240SVC og Høyttalere - DB-6501, dette er kanskje ikke all verdens kvalitet, men det skal bare stå i en russebil, i tillegg kjøpte vi noen dritthøyttalere fra en kamerat, tenkte det at til 200 kroner, så skadet det ikke.. Så tenkte å kjøpe en billig forsterker på Torshovbil, vet at dere som (forhåpentligvis) gidder å lese dette ikke kommer til å bli særlig fornøyd, da det mest sannsynlig er mer HIFI-kvalitet over enkelte av debattantene på denne siden.
Det jeg lurer på er hvor stor strømkabel vi trenger? Har blitt foreslått 50mm2, men kan det holde med en mindre dimensjon? Og trenger vi kondensator til dette oppsettet? Har hørt så mye forskjellig, selvsagt så sier de som selger kondensatorer at vi bør ha dette. Og om svaret på det forrige spørsmålet, må vi ha en til hver forsterker, eller hvordan kobles dette?
For å spore litt av, om det finnes noen klistremerker som reklamerer for dette forumet, så er det plass på bilen til det, om dere har lyst på flere idioter som meg, som stiller dumme spørsmål..
På forhånd takk
Det jeg lurer på er hvor stor strømkabel vi trenger? Har blitt foreslått 50mm2, men kan det holde med en mindre dimensjon? Og trenger vi kondensator til dette oppsettet? Har hørt så mye forskjellig, selvsagt så sier de som selger kondensatorer at vi bør ha dette. Og om svaret på det forrige spørsmålet, må vi ha en til hver forsterker, eller hvordan kobles dette?
For å spore litt av, om det finnes noen klistremerker som reklamerer for dette forumet, så er det plass på bilen til det, om dere har lyst på flere idioter som meg, som stiller dumme spørsmål..
På forhånd takk
Comment