noen som har prøvd dette? kan få en veldig billig og må jo bygge stereo. og da lurer jeg på om noen har noe info om disse bilene... hvilke høytaler størrelser passer i de orginale hullene osv... generellt kjekk info for stereo bygging i sånne biler. hvis det er noe jeg må se opp for med det orginale ledningsnettet, problemer med støy. dere skjønner sikkert hva jeg mener.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bygge anlegg i peugot 405
Collapse
X
-
Tags: None
-
Min far har en 405. Kan sikkert sjekke for deg, men blir ikke før søndag. Men jeg TROR det går et 6,5" komponentsett i den bilenMvh Tony Bardalen
[Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]
Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik
-
det hadde vært fint. ser også på den jeg kan få tak i at det er plass til høytalere på dashbordet men det virker som det bare er på phase1. hvis far din har plass der også kan du godt se etter hva som passer der å.
6.5" hadde jo vært meget bra da jeg har et soundstream van gogh komp sett i den størrelsen liggende.
Comment
-
Comment
-
-
Originally posted by golfnos View Postda hadde det vel passet fint med et hertz hsk163 sett c",) men du hadde vel helst sett et morel sett tony?.Mvh Tony Bardalen
Comment
-
Originally posted by AudioCore View PostHvor mye kunne du tenkt deg å legge i et sånt sett da?
Comment
-
Originally posted by AudioCore View PostKan absolutt bli spennende
Comment
-
Montere riktig og justere det riktig, viktige ting å huske på!
Hva slags komponenter skal du ha i bilen din da?Mvh Tony Bardalen
Comment
-
Originally posted by AudioCore View PostMontere riktig og justere det riktig, viktige ting å huske på!
Hva slags komponenter skal du ha i bilen din da?
har en pioneer deh p65bt cd spiller, soundstream og mb quart frontsett som med stor sansynlighet skal kombineres foran, har tenkt litt på RE Audio RE8 eller hva de heter. koster 398 pr. stk. på morel.no ihvertfall. også har jeg en DynaBel forsterker som visstnok yter 4x70w men det veit jeg ikke om er sant da jeg har kjøpt den brukt. den skal nok byttes ut uansett da jeg må ha ny forsterker til subbere uansett. sikler da litt på Us amps, Audison eller Soundstream. kabler er ikke sikkert i det hele tatt. det blir vel det som er lettest å få tak i når byggingen begynner. blir uansett skikkelige kabler i riktig dimensjon. også demping da. det er ikke veldig planlagt enda men installbay har mye fint.
Comment
Comment