det jeg tenkte om den forsterkern fra thorsov var at den kanskje ikke er så sterk som en sku tru.
men er det ikke sån at når forsterkern må ut med mere watt så må jo forsterkern kjøre på litt og da er vel ikke akkurat en forsterker til 1500kr det beste
sorry ass`......men RE se10 har jeg sjøl to av i min e32 og de sluker de 1500wrms som jeg gir de
har sett/hørt se10 bli brukt med 1500wrms pr.stk , så er nok slik at de stortrivst om du gir de mer enn de 600wrms(pr.stk.) de er oppgitt til å tåle
et alternativ er om du finner en brukt dynabel bf4501(?) som gir 1200w @1ohm, slike kan du finne brukt til ca.1500,- , eller man kan finne kraftigere, og da vil du nok sparke litt liv i se10, kommer litt an på kassa, men tåler nok fint 1.5kw i bassrefleks.
---ser du hvor enklere det er å forklare når man vet hva det er snakk om :P
og da gjenstår det bare for "galskap" å opplyse oss da
sorry ass`......men RE se10 har jeg sjøl to av i min e32 og de sluker de 1500wrms som jeg gir de
har sett/hørt se10 bli brukt med 1500wrms pr.stk , så er nok slik at de stortrivst om du gir de mer enn de 600wrms(pr.stk.) de er oppgitt til å tåle
et alternativ er om du finner en brukt dynabel bf4501(?) som gir 1200w @1ohm, slike kan du finne brukt til ca.1500,- , eller man kan finne kraftigere, og da vil du nok sparke litt liv i se10, kommer litt an på kassa, men tåler nok fint 1.5kw i bassrefleks.
---ser du hvor enklere det er å forklare når man vet hva det er snakk om :P
og da gjenstår det bare for "galskap" å opplyse oss da
ja ser det,
men nå skal jeg handle meg ny forsterker etter jul,
har du en forsterker i tankene til meg.
ca 3000kr
jeg bruker usamps xt4000d på to se10, noe som funker oki og er ikke altfor dyr. men vil du ha mer ut av subbene kan du finne noe brukt som er rundt 2kw...men husk at det medfører stort strømforbruk...
jeg bruker usamps xt4000d på to se10, noe som funker oki og er ikke altfor dyr. men vil du ha mer ut av subbene kan du finne noe brukt som er rundt 2kw...men husk at det medfører stort strømforbruk...
takk for alle rådene.
skal skrive de ned og se hva jeg gjør
ps: har bare en subb jeg.
Comment