Nå skal ikke jeg uttale meg for mye, for jeg har ikke hørt noen av elementene.
Men ved å kjøpe pioneer så betaler man mer for merket, enn for produktet, er min mening.
Og Rockford spiller bra det! Ville nok gått for RF'n om jeg måtte valgt en av de. Jeg gikk selv for Digital Design når valget sto mellom RF og DD, så du kan jo se gjennom Digital Design side produkter
Har en P212S4 selv i en 42l reflekskasse med 17cm 4" rør. Denne kjøres av en Harman Kardon 5 kanaler på 1x200w i 4 ohm og jeg er imponert over hva den kan levere! Kasse er nedfelt i reservehjulbrønn med rør opp i bagagerom, står montert i en S6 C4 avant
Hx2 er gode elementer har hatt 12-15-18 av dei å ingen tok kveld i mitt eige prøvde noen pioneer spl 3000w å det var barra rævva , lukta kattspiss i bilen etter noen dagar med bruk
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Hx2 er gode elementer har hatt 12-15-18 av dei å ingen tok kveld i mitt eige prøvde noen pioneer spl 3000w å det var barra rævva , lukta kattspiss i bilen etter noen dagar med bruk
Når dette er alternativene, hadde jeg uten tvil godt for RF'n. Mest for pengene. Pioneer har jeg kun dårlig erfaring med når det gjelder alt billigere enn komponenter i prs-serien og dyrere. Både når det gjelder mine og andres erfaringer. De tåler lite og låter ikke pent.
Comment