Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilbud fra Megabillig.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har handlet fra megabillig en gang selv, ikke noe problem egentlig, men spilleren som jeg forsåvidt har solgt vidre har begynt å fusket nå, er serie nr på den om jeg ikke tar helt feil.. men får se hvordan det går når jeg skal sende den inn om litt kan legge ut svaret her bare så folk vet hvordan de behandler reklamasjoner
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

    Comment


    • #17
      Originally posted by mrZipp0 View Post
      Har handlet fra megabillig en gang selv, ikke noe problem egentlig, men spilleren som jeg forsåvidt har solgt vidre har begynt å fusket nå, er serie nr på den om jeg ikke tar helt feil.. men får se hvordan det går når jeg skal sende den inn om litt kan legge ut svaret her bare så folk vet hvordan de behandler reklamasjoner
      Ja gjør det, blir spennende å høre. Godt å ha med en slik erfaring også når en handler! Hvordan de behandler reklamasjonssaker osv er i og for seg veldig viktig for min del!

      Comment


      • #18
        Du kan jo lese litt om det her http://www.megabillig.no/pages/referanser.php

        Legg merke til at selger alltid har rett!

        Comment


        • #19
          Originally posted by ItsFun View Post
          Ja ok! Hvis dette er riktig, er det noen på forumet her med god peiling på bilstereo som kunne gitt meg et oppsett på et anlegg som innebar 2 subs+forsterker, og en forsterker som drar to RF P152C 5 1/4" som jeg har frafør av. Har ikke kabler, så dette er noe jeg også må ha. Dette skal settes opp fra megabillig.no siden(dette er vel som å banne i kjærka har jeg funnet ut, men de må da ha noe bra). Er ute etter et anlegg som dunker godt! Anlegget skal sitte i en Audi 80 b4 sedan, med orginalt batteri og dynamo. Hadde noen satt opp et oppsett til meg hadde jeg vært takknamlig. :-)
          Vil legge ned en fullpris på ca 10 000,- på dette.
          Tror dessverre du ikke får hjelp av de seriøse på dette forumet av oppsett fra
          megabillig.Dessverre
          Per
          Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
          Audison Music Expression
          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

          Comment


          • #20
            Originally posted by stijoh View Post
            Du kan jo lese litt om det her http://www.megabillig.no/pages/referanser.php

            Legg merke til at selger alltid har rett!
            Hehe...ja de virker litt "rare" og kanskje aggressive...

            Comment


            • #21
              Virker som om de er ganske uhjelpsomme ja. Hva er grunnen? At de rett og slett ikke liker megabillig?

              Comment


              • #22
                Hva synes dere om denne basseren;
                http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=144&id=2063

                Er det en sub som kan være aktuell å kjøpe? Skal evt. ha to slike suber. Noen forslag til forsterker som passer fint til to slike suber?
                Eller har dere noen andre råd til suber herfra??

                Comment


                • #23
                  Er ikke noe som helst problem å handle fra megabillig. De er underlagt lov de også, som alle andre
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • #24
                    Ja nettopp. Selv ser jeg ikke problemet med å handle herfra, i og med så mange har hatt en positiv opplevelse ved å handle her. I og med at jeg og en kompis skal få et meget fra tilbud fra dem, ser jeg ikke noen grunn til å velge noen andre butikker. Så det å kjøpe fra andre butikker, er ikke noe tema.
                    Jeg spør igjen, er Soundstream T5-12 en basser å satse på, i forhold til hva man får for pengene? Vil to slike fungere greit? Forslag til forsterker fra megabillig som drar to slike?

                    Takker for svar

                    Comment


                    • #25
                      er ikke prisene ekskl. moms?

                      Comment


                      • #26
                        Alle prisene på produkter på megabillig er inkl. mva og frakt.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ItsFun View Post
                          Alle prisene på produkter på megabillig er inkl. mva og frakt.
                          Stemmer. Prisene som står er det du må betale for å få det levert hjem på døren.

                          Ingen skjulte tillegg i prisen.
                          Mvh.
                          Roy
                          Mob: 40 30 99 06

                          Comment


                          • #28
                            sorry, my bad.. mente å lese en plass at prisene der var ekskl. mva.. er det noe å lure på da? KJøp da

                            Comment


                            • #29
                              Var sånn før ja, sant det. Men det ble så mye "styr" at de bestemte seg for å gjøre om det.

                              Noe jeg personlig ikke skjønner hvorfor de ikke gjorde til å begynne med..
                              Mvh.
                              Roy
                              Mob: 40 30 99 06

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mrZipp0 View Post
                                Har handlet fra megabillig en gang selv, ikke noe problem egentlig, men spilleren som jeg forsåvidt har solgt vidre har begynt å fusket nå, er serie nr på den om jeg ikke tar helt feil.. men får se hvordan det går når jeg skal sende den inn om litt kan legge ut svaret her bare så folk vet hvordan de behandler reklamasjoner
                                Tviler på at det er serienr på den, da ingen av produktene de leverer ut har serienr..Ifølge eieren.
                                VW/Audi ende-tusi-ast!

                                Comment

                                Working...
                                X