Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilbud fra Megabillig.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Draugen View Post
    Regner med at den hetsen er kun spøk...eller?
    Har inntrykk av at det er veldig stas med audison og hertz her på dette forumet, skulle nesten tro at halvparten av brukerne var kjøpt og betalt.
    Har ikke handlet hos megabillig selv, men produktene ser nå stort sett seriøse ut.
    Hva er galt med megabillig egentlig?
    (sånn siden jeg ikke helt vet det)
    Ikke noe galt med megabillig utenom generel service etter du har fått produktene. Prisen er jo som internettadressen.

    Har selv kun Hertz mellomtoner, resten JL Audio.. Ikke alle som holder seg til Hertz bare fordi de store guttene på Hamar bygger og roser utstyret de selger.
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

    Comment


    • #32
      Originally posted by ItsFun View Post
      Ja nettopp. Selv ser jeg ikke problemet med å handle herfra, i og med så mange har hatt en positiv opplevelse ved å handle her. I og med at jeg og en kompis skal få et meget fra tilbud fra dem, ser jeg ikke noen grunn til å velge noen andre butikker. Så det å kjøpe fra andre butikker, er ikke noe tema.
      Jeg spør igjen, er Soundstream T5-12 en basser å satse på, i forhold til hva man får for pengene? Vil to slike fungere greit? Forslag til forsterker fra megabillig som drar to slike?

      Takker for svar
      Synes du ser litt svart hvitt på dette og på forhånd har bestemt deg for og handle på megabillig uten og se deg om. Har du sett med mere enn ett halvt øye på andre alternativer?
      Vist du og en kompis går sammen og skal ha en del varer er det gode rabatter og få alle steder bare så du vet det. Forhandlere er jo interessert i og selge, ta et par telefoner og du vil bli overrasket

      Comment


      • #33
        Enig, jeg har kanskje vært litt trangsynt sånn sett ja. Men i og med at jeg har lite peiling, har jeg villet gått for merker jeg har hørt om.
        Men kan dere nevne noen sider det er verdt å ta en titt på, som blir drevet av personer med god peiling på bilstereo?

        //Stian

        Comment


        • #34
          www.morel.no
          www.installbay.no
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #35
            Originally posted by klovnster View Post
            Agree!(titegn)

            Comment


            • #36
              Hvis du har lite peiling som du hevder vil jeg hvertfall valgt en lokal forhandler..

              Comment


              • #37
                Da passer jo morel flått Jeg får sende en mail, og be om et godt tilbud fra dem..

                Comment


                • #38
                  Eller bugboys i fredrikstad/gressvik
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #39
                    Hvis du ønsker 2 stk Soundstream T5 12" så har vi det på lager, og sammen med en Fusion NV-AM25001 monoblokk så har du en pakke som spiller veldig bra.

                    Link til bilde av forsterkeren:
                    http://www.engenaudio.com/Produkter/...01%20angle.jpg
                    Link til bilde av basselementet:
                    http://www.engenaudio.com/Produkter/...arantulaT5.jpg

                    Forsterkeren koster veil 7999,- og basselementet 2690,-
                    Pakkepris med 2 stk T5 12" og 1 stk NV-AM25001 kr 10000,- eksl frakt.

                    Ellers så har vi mange forskjellige basspakker på tilbud nå:
                    http://www.engenaudio.com/Kampanje/kampanje.htm
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #40
                      Virka som et godt tilbud dette. Takker så mye! Har også sendt en mail til morel, så får jeg se hva jeg får som tilbakemelding her før jeg bestemmer meg. Sender deg såfall en PM Engen Audio!

                      Hva synes dere andre her? Er det verdt pengene å kjøpe to slik SS T5? Eller har RE noe som kan tilsvare eller bedre til nogen lunde samme pris?

                      Comment


                      • #41
                        Kanontilbud det fra engen, de t5 subene spiller mektig!

                        Comment


                        • #42
                          Flere som kan bekrefte det? Vil gjerne være sikker på hva jeg kjøper når jeg legger ned såpass mye penger

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Draugen View Post
                            Har inntrykk av at det er veldig stas med audison og hertz her på dette forumet, skulle nesten tro at halvparten av brukerne var kjøpt og betalt.
                            Jamen takk for nyheten! :P Dessverre blir det litt sånn da dette forumet er eies og driftes av den norske impotøren av de to merkene du nevner.

                            Alle forum har sine bakdeler og fordeler, og akkurat dette er en bakdel her. Ellers er jo dette en fint forum med mange mennesker som har rimelig stålkontroll på det de uttaler
                            Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

                            Pioneer
                            EarthQuake
                            Hertz
                            Evus
                            Kinetik

                            Comment


                            • #44
                              jeg for min del kan gå god for RE Audio og USAmps , men vet ikke hvor `populært` det er å nevne de merka her da...men men..har uansett gjort det nå da...hehe...

                              SS T5 skulle funke ganske greit de også, og pakken anbefalt fra Engen skulle kunne gjøre de aller fleste fornøyd om det får montert det skikkelig.

                              men hjelper ikke med stort og brutalt om ikke resten av bilen er av samme kaliber...tenker på strøm..batteri og dynamo og kabler..

                              Comment


                              • #45
                                Har nå handla fra EngenAudio, og det ble pakka han satt opp her++
                                Anbefaler forøvrig EngenAudio på det varmeste

                                Comment

                                Working...
                                X