Originally posted by krslae
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forsikring av anlegg
Collapse
X
-
Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500
-
Originally posted by trustno1 View PostAt det fungerte i ditt tilfelle betyr ikke at det vil være lønnsomt i alle tilfeller.
Men for all del, jeg ser poenget med forsikring og mener ikke at det alltid er noe tull.
Men jeg vet også at statistisk sett vil det aldri lønne seg å forsikre noe. Derfor er jeg svært kritisk til hva jeg selv vil forsikre.
Blir i praksis som å spille på lotto, bare at isteden for gevinst så unngår man tap dersom man skulle være så heldig å "vinne"Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
I Kristiansand måtte en vise bilen til gjensidige takstmann før en får forsikret utover 10k, dette for de skal se og ha dokumentert hva som er i bilen når den forsikres. Ble anbefalt som Joakim sier å bygge diskret. Premiene varierte om det var veldig eksponert kontra skjult installasjon.
Comment
Comment