Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynamo støy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dynamo støy!

    hei, sliter med dynamo støy, kjøpte nytt sett.

    hertz sv 165
    hertz st 44

    hertz hdp 4

    kjøpte dette nytt med signal kabler men var støy med engang jeg kobla det.

    strøm ledningen ligger vekk fra signal kabelen så vet ikke hva dette kan være??

  • #2
    Har du jordet spilleren skikkelig?
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      har prøvd å jorde i phono kabelen.

      Comment


      • #4
        Enste gangene jeg har hatt støy er når signalkabelene har vært dårlig.
        Så prøvde jeg de billigste dynabel har og aldri hørt støy igjen

        Comment


        • #5
          Originally posted by TicT3 View Post
          Enste gangene jeg har hatt støy er når signalkabelene har vært dårlig.
          Så prøvde jeg de billigste dynabel har og aldri hørt støy igjen
          jeg kjøpte signal kabel til 400kr av el utstyr å det kommer suse lyd fra høytalerne selv om bilen ikke er i gang, men når jeg starter å ruser den litt så kommer det dynamo støy :S har prøvd å bytte spiller og jorde spiller, men det forsvinner ikke :/

          Comment


          • #6
            Har du fjernet og/ eller tilkoblet strømkabler mens signalkabler og batteri har vært tilkoblet?
            Last edited by M-Power; 27-09-2012, 02:34.

            Comment


            • #7
              det kan også være diodebrua/laderegulatoren i bilen


              mvh kim

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tony88 View Post
                jeg kjøpte signal kabel til 400kr av el utstyr å det kommer suse lyd fra høytalerne selv om bilen ikke er i gang, men når jeg starter å ruser den litt så kommer det dynamo støy :S har prøvd å bytte spiller og jorde spiller, men det forsvinner ikke :/
                Hadde stor problemer selv med noen signalkabeler fra samme butikken, kjøpte 4 stk Connection Best og 3 av de støyet noe fryktlig og var bare og hive i søppla. Men Connection Sonus signalkablene fungerer kjempefint.
                1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Didrik Desibel View Post
                  Hadde stor problemer selv med noen signalkabeler fra samme butikken, kjøpte 4 stk Connection Best og 3 av de støyet noe fryktlig og var bare og hive i søppla. Men Connection Sonus signalkablene fungerer kjempefint.
                  okey, så er bare å fortsette å prøve andre phono kabler da

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tony88 View Post
                    okey, så er bare å fortsette å prøve andre phono kabler da
                    Du kan og prøve og legge en phono kabel fra spillern ut dørene og til forsterkern (vis du har den i bagasjen) og se om det forsvinner

                    Comment

                    Working...
                    X