Om man har en forsterker/delefilter som deler en frekvens med en "slope" på 12db/okt, skal da DSP på spillern og settes til 12db/okt?
Og har det noe og si om det blir overlapping av frekvens? f.eks setter man bass til og spille fra 100hz og nedover, og mellomtonefra 80hz og oppover, går det greit eller?
Deler du i dsp'n på spilleren så lar du alt være så åpent som mulig i forsterkerene
Jeg bare spørr jeg mye rart som surrer rundt i hodet mitt av og til men da skal jeg bare sette forsterkerene til og godta alle frekvenser, så deler jeg med spillern?
okaj, får se hva som dukker opp(venter på nye forsterkere nå)
men siden jeg er så godt igang, og siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden jeg spurte i. Når man skal støpe hus til diskanter(til og ha der ved speilet), er det samme fremgangsmåte som med å støpe dørsider?
okaj, får se hva som dukker opp(venter på nye forsterkere nå) men siden jeg er så godt igang, og siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden jeg spurte i. Når man skal støpe hus til diskanter(til og ha der ved speilet), er det samme fremgangsmåte som med å støpe dørsider?
Spørs om du skal bruke støpeplast eller fleece + polyester.
Men det skal være helt likt ja.. Bare annet størrelse da..
Comment