Jeg vurderer å kjøpe enda en forsterker til frontsettet slik at jeg kan kjøre diskant/mellomtone/bass i frontsettet på separate kanaler og dermed får mulighet for tidskomp. Jeg syns forsåvidt det låter bra sånn som det er nå, men det forundrer meg ikke om det blir enda bedre med tidskomp. Hva er deres erfaringer? Blir det alltid bedre med tidskomp?
Jeg trenger i tilfelle en god guide på hvordan jeg stiller inn dette riktig. Har hørt noe om en Emma CD, må jeg ha det? Nivået på hele frekvensområdet er på plass for venstre og høyre side, jeg må bare få justert senterstage eller hva det heter. Hva er beste metode? Jeg har lest at måling med målebånd sjeldent blir riktig, så da er det vel andre triks?
Jeg trenger i tilfelle en god guide på hvordan jeg stiller inn dette riktig. Har hørt noe om en Emma CD, må jeg ha det? Nivået på hele frekvensområdet er på plass for venstre og høyre side, jeg må bare få justert senterstage eller hva det heter. Hva er beste metode? Jeg har lest at måling med målebånd sjeldent blir riktig, så da er det vel andre triks?
Comment