Hei, jeg er ganske ny når det gjelder dette med bilstereo, derfor trenger jeg litt hjelp av dere som har litt erfaring. Jeg har en BMW E39 Sedan som suben(e) skal stå i. Jeg vil ha element og forsterker som spiller høyt når jeg f.eks er ute og råner å skal vise frem anlegget, men som også kan spille fint når jeg kjører alene. Jeg ønsker element som spiller bra dypbass, og ikke sann stram og hard dunkebass. Kassen ønsker jeg å bygge selv, for å tilpasse den til bagasjerommet så jeg får utnytta plassen best mulig. Budsjettet er opp til 10k får hele pakka, dvs. sub-element(er), forsterker og ledninger osv..
Har sett på blandt annet JL Audio sin 12w7ae-3 hos bilradiospes.no til 5999,-, men da blir det kun en sub og en forsterker som holder seg til budsjettet. Vil det spille høyt nok og fint nok til de kravene jeg har stilt?
(På bilen er det forresten en skiluke i det midterste baksetet som kan åpnes om det er noen fordel)
Har sett på blandt annet JL Audio sin 12w7ae-3 hos bilradiospes.no til 5999,-, men da blir det kun en sub og en forsterker som holder seg til budsjettet. Vil det spille høyt nok og fint nok til de kravene jeg har stilt?
(På bilen er det forresten en skiluke i det midterste baksetet som kan åpnes om det er noen fordel)
Comment