Bilen min er en Volvo V40, mine planer for bilen er å modde dashen til 5,25" mellomtoner, støpe diskantpods og støpe basskasse i reservehjulsbrønn for ekstra volum. Når det er sagt så har jeg veldig lite erfaring med installasjon av bilstereo, men jeg forstår en del av det tekniske rundt det.
Når det kommer til bass er jeg litt usikker, men jeg har et stort ønske om noe som skiller seg ut fra "råneanleggene" til alle andre på bygda.
Jeg kunne tenke meg en 18"er i lukket kasse, men er åpen for andre forslag.
Målet mitt er maks lydkvalitet og et brukbart lydtrykk til lavest mulig pris, der førsteprioritet er lydkvalitet.
Det jeg egentlig spør etter er erfaringer, tips og anbefalinger fra dere med litt kunnskaper og erfaring!
Takker på forhånd for alle hjelpende svar
Når det kommer til bass er jeg litt usikker, men jeg har et stort ønske om noe som skiller seg ut fra "råneanleggene" til alle andre på bygda.
Jeg kunne tenke meg en 18"er i lukket kasse, men er åpen for andre forslag.
Målet mitt er maks lydkvalitet og et brukbart lydtrykk til lavest mulig pris, der førsteprioritet er lydkvalitet.
Det jeg egentlig spør etter er erfaringer, tips og anbefalinger fra dere med litt kunnskaper og erfaring!
Takker på forhånd for alle hjelpende svar
Comment