Hei! Viggo venneløs her! Akkurat kjøpt meg bil og med den fulgte det med en liten sub og en liten forsterker. Kablene,subben og forsterkern ligger bak i kofferten,men hvordan i huleste skal dette kobles? Har null,nada og nix peiling på dette. Den tjukke røde kabelen fra batteriet skal inn på (Batt) på forsterkeren. Ved siden av (batt) er det merket ( i ) og (P.con) Hva skal inn i de? Kablene fra subben skal vel inn på +- left right (Bridge) merket?
Er det to andre røde kabler litt tynnere enn strømkabelen med + og - skal de inn på (Line out) eller (Line in) ? Er også en litt tykkere svart kabel jeg antar er jording..skal den inn på p.con kanskje eller? Har bilder så om det er en lettvint måte og legge de inn i posten så tar jeg imot tips Finner ingen tegninger eller noe på nettet så måtte registrere meg her og høre med dere som kan dette
Er det to andre røde kabler litt tynnere enn strømkabelen med + og - skal de inn på (Line out) eller (Line in) ? Er også en litt tykkere svart kabel jeg antar er jording..skal den inn på p.con kanskje eller? Har bilder så om det er en lettvint måte og legge de inn i posten så tar jeg imot tips Finner ingen tegninger eller noe på nettet så måtte registrere meg her og høre med dere som kan dette
Comment