Announcement

Collapse
No announcement yet.

ossen er mann skal bygge båndbass?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ossen er mann skal bygge båndbass?

er det noen som har noen tegninger av det? eller bilder av noen som bygger det? har lyst til og prøve båndpass.....
    hørt at det er best og ha det i bmw ... er det sånn at luftinga skal gå igjen om ski lukka ?..
    skule egentlig ha granada .. men den blei solgt .. så da har jeg finni en bmw e 32 525..
    så da må jeg vite ossen jeg skal bygge båndbass ... vis det var det beste i bmw da... hehe ...
    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

Jeg vet ikke ossen man bygger bandpass.. Men kanskje du kan finne noe nyttig her? http://mobile.jlaudio.com/support_pages.php?page_id=148
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

hmm s ut som bra side det :P men kan ikke eng:S hehe

Comment

Originally posted by bmwfreak View Post
        er det noen som har noen tegninger av det? eller bilder av noen som bygger det? har lyst til og prøve båndpass.....
        hørt at det er best og ha det i bmw ... er det sånn at luftinga skal gå igjen om ski lukka ?..
        skule egentlig ha granada .. men den blei solgt .. så da har jeg finni en bmw e 32 525..
        så da må jeg vite ossen jeg skal bygge båndbass ... vis det var det beste i bmw da... hehe ...
        Litt mdf, og litt lim og ei sag, er det du trenger.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

vet at jeg trenger det da:P hehe ... men det er ingen som har tegninger ossen kassa skal være og sånnt a? eller ossen man bygger den ..

Comment

var da vist på linken det da..... trenger ikke kunne engelsk for å se det.
            Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Båndpass kasse har 2 kammer, et kammer til bassen og et kammer til porten.

Her står det om båndpass http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=33&ids=artID

Tore
              1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
              Pioneer, AD, Audison, Soundstream

Comment

okay...det går ann og ha to subber i en båndpass oxo ?

Comment

60 om du så vil/har plass
                  Do-It-Yourself - DIY stash

Comment

det er en ting ossen er det jeg skal regne ut liter i kassa nå a? 50-50 da eller?`det er jeg ikke skjønner :S:P

Comment

det er en ting ossen er det jeg skal regne ut liter i kassa nå a? 50-50 da eller?`det er jeg ikke skjønner :S:P
                      hva slags subber har du? Som regel følger d med et data blad om subbene når du kjøper dem, der pleier d å stå forslag til lukket,bassrefleks og bånnpass. Hvis du ikke har d arket finner du sikkert noe på hjemmesiden til produsenten av subbene.
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

Comment

okay.. har ikke helt bestem meg for ossen subbere jeg skal ha meg enda ... men hvor er det jeg får kjøpt flexi glass ? har tenk til og bygge sånn kasse som han coswort karen har her på forumet :P ...

Comment

okay.. har ikke helt bestem meg for ossen subbere jeg skal ha meg enda ... men hvor er det jeg får kjøpt flexi glass ? har tenk til og bygge sånn kasse som han coswort karen har her på forumet :P ...
                          D heter vel plexi glass, men han har vanli 10mm glass som er limt fast i ei stål ramme som skrus fast i kassen, men d er litt ærre med glass på bånnpass, siden d er 2 kammer i dem...
                          Jon Ola, team dynabel
                          78 mod golf1 db-bil
                          92 mod golf3 bruks bil

Comment

Originally posted by dynabelgolfen View Post
                            men d er litt værre med glass på bånnpass, siden d er 2 kammer i dem...
                            Du fikk det til i en viss rød E46 så vidt jeg husker...
                            Pioneer PRS

Comment

Originally posted by Chasin View Post
                              Du fikk det til i en viss rød E46 så vidt jeg husker...
                              Jeg ja Men han her skal bygge selv, og d var ikke akkorat min første kasse...
                              Ikke at d er vanskelig og bygge en kasse, men d er straks værre når d skal være glass...
                              Last edited by dynabelgolfen; 30-01-2008, 18:27.
                              Jon Ola, team dynabel
                              78 mod golf1 db-bil
                              92 mod golf3 bruks bil

Comment

Working...
                              X