Announcement

Collapse
No announcement yet.

et par spørsmål ang hattehylle og demping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• et par spørsmål ang hattehylle og demping

tenkte jeg skulle starte å dempe bagasjerommet snart.

hva lønner det seg å bruke?

bruke et lag med bimast i gulvet,og vibromast m1 oppå?og vibromast m1 i sidene,bør jeg legge splen oppå igjen?

hva med undersiden av hattehylle(i bagasjerom)et lag med vibromast m1,og splen oppå?

holder det da med bare vibromast på oversiden av hattehylla(inne i bilen)?

skal også lage en ny hattehylle,da det har sittet 6*9" der.

tenkte å lage den i fine`r,og lage så det står hertz der,enten bare med uthevede bokstaver,eller skjære hull og montere et glass der,så det lyser i bokstavene,men det blir kanskje litt harry

hvor får man kjøpt fine`r?maxbo?men da får man vel bare kjøpt hele plater?
    trenger i grunn ikke så mye.

og hvor mye dempemateriale går med i bagasjerom/hattehylle?tenker da på hver av de forskjellige typene.
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

Mål opp bagasjen, så finner du ut hvor mange m2 du trenger med dempemateriell. Bimasten trenger du ikke bruke på hele bagasjen, for så å legge vibroplast oppå igjen. Blir smør på flesk enkelte plasser. Monter heller platene riktig, enn å legge 2 slakke lag.
    Prioriter heller splen oppå bimast eller vibroen for å fjerne hjulstøy.. Er en dempetopic som det er skrevet noe, og det funker. Monterte netopp 25 flak selv. Bilen ble like rolig som en AMG.
    Men hvorfor skal du kun dempe bagasjerom? Hvorfor ikke prioriterer dører, gulv eller tak i tillegg?

Finèr finnes hos Maxbo ja... Kan kjøpes oppkappet.
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

installbay på hamar skal få dempe dørene foran,så er jeg sikker på at det ikke blir deler til overs

taket skal også dempes,men alt koster,så må ta det litt etter vert,så det blir bra
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Working...
      X