er det noen som ve om det er let og få bass trøkk i en mercedes 190e ? skal ha porta kasse .. med bass røra opp igjenom hattehylla ... har hørt at det er vaskelig og få trøk i 190 ? eller er det ikke det?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
er det let og få trøkk i dene bilen ?
Collapse
X
-
okay.. men da trenger jeg hjelp av deg da:P .. jeg har to 2stk dynabel... i porta kasse skal det være 40 liter kasse . men ossen er det jeg skal bygge båndpass a? kan du leg en skisse til meg med mål og sånn eller? ossen jeg skal bygge det og sånnt? mange tusen takk :P vis du kan gjøre det for meg da?Digital Designs. hertz .usamp .alpine
bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass
Comment
-
har hært med han dynabel på forumet her ...
men han sa at den låt best i porta kassa ... men skal jo ha dem i mersedes 190 .. og da er det mange sier det er best med båndbassDigital Designs. hertz .usamp .alpine
bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass
Comment
-
Originally posted by bmwfreak View Posthar hært med han dynabel på forumet her ...
men han sa at den låt best i porta kassa ... men skal jo ha dem i mersedes 190 .. og da er det mange sier det er best med båndbassMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by bmwfreak View Posthar hært med han dynabel på forumet her ...
men han sa at den låt best i porta kassa ... men skal jo ha dem i mersedes 190 .. og da er det mange sier det er best med båndbassJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by bmwfreak View Postokay.. da har jeg misforståt ... hehe .. men ossen er det jeg skal bygge kassa a`? ... hvor mange liter skal det være i vært kammer a?...Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment