Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen som kjenner denne forsterkeren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noen som kjenner denne forsterkeren?

jeg var og kjøpte meg en xtant 4180c forsterker.
    den er helt stroken og skulle tro den aldri var brukt.
    har hørt den er bra men hvor brA?

og åssen er den i forhold til phoenix gold zx450? noen som kjenner til dette?
    MVH
    Hans Martin holtet

Dersom du kjøpte den av Neptyr har den vært min, og ble solgt fordi jeg aldri fikk tid til å montere den Jeg har med andre ord ikke brukt den selv, men jeg har kun hørt meget gode ting om den (noe som også var grunnen til at jeg kjøpte den i utgangspunktet). Strømsterk sak som skal være meget god til SQ. Spesifisert til 4 x 45 watt, men sikringen på 60A sladrer om at det er godt med reserver under huven. PG-ampen har jeg aldri hatt pølsefingrene i, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til Xtanten.

Nyprisen på Xtanten var i sin tid 8-9 000 mener jeg å huske, og hadde det ikke vært for at den strengt tatt er for stor og tung for mitt bruk skulle jeg gjerne kjøpt den tilbake. Var ikke enkelt å kvitte seg med den

Comment

Nei, det skal være sikkert og visst, den står godt planta i trunken min den!

Og vellydene er den og.. så mye som den kan være på ett Fusion JL sett
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Da vil jeg gjerne ha førsterett på å få kjøpe den tilbake om du skulle finne på selge den

Comment

Originally posted by epifant View Post
          Da vil jeg gjerne ha førsterett på å få kjøpe den tilbake om du skulle finne på selge den
          Consider it done

Den ryker vel om jeg begynner med mine planer, men så får vi se om det blir en realitet...
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Supert! Du er knuppen på tuppen av puppen

Comment

er nok ikke den forsterkeren jeg betalte 700kr får den og beskytelsen på aluminiumen siden den var ny sitter der enda så denne er vel ikke tatt i bruk en gang!
              MVH
              Hans Martin holtet

Comment

Det er den nok, sannsynligvis er det kun dekselet på toppen som er nytt. Fikk med et ubrukt deksel med intakt beskyttelsesfolie når jeg kjøpte min også, selve forsterkeren var brukt. Men 700,- var en veldig god pris om den virker som den skal

Comment

forsterkeren er ikke brukt ikke en merke på skruer ingen ting.hehe det er litt moro..
                  MVH
                  Hans Martin holtet

Comment

Working...
                  X