Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med å skaffe skrue til SS powerplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med å skaffe skrue til SS powerplant

    Har den største powerplanten ( som aksepterer 50mm2 ) og jeg mangler den ene skruen som sitter på remote inn på denne. Jeg prøvde å flytte over fra en av de 4 remote out som sitter på motsatt side, men de passet ikke. Jeg hørte med installbay, men de kunne ikke hjelpe meg. Jeg fikk beskjed å høre med en maskinforretning, hørte med AEO, som er gigantisk, og de hadde heller ikke noe slikt

    Hvor skal jeg henvende meg for å få tak i noe slikt? Eller er det bare å pælme hele greia, utrolig surt at en offisiel forhandler ikke klarer å skaffe noe såpass kurrant som skruer..

    Hjelp ønskes

  • #2
    Du kan jo prøve å finne en skrue som nesten passer, så tar du å gjenger opp hullet.
    1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
    Pioneer, AD, Audison, Soundstream

    Comment


    • #3
      Har en helt ny powerplant liggende hvis det ikke ordner seg for deg.
      Mvh.
      Bjørnar Kristiansen
      BK Caraudio
      48059681

      Comment


      • #4
        du har prøvd både mm og tomme skruer?
        1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

        Comment


        • #5
          Nei, det har jeg ikke. Hadde jeg visst hvilken dimensjon den har, så har det gjort det veldig mye lettere. Det er jo forsåvidt ikke en skrue, men en bolt, da den er butt på enden

          Comment


          • #6
            Godt mulig at jeg har noen av de liggende. Skal sjekke neste gang jeg er en tur i bua.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Originally posted by Engen Audio View Post
              Godt mulig at jeg har noen av de liggende. Skal sjekke neste gang jeg er en tur i bua.
              Ja, det kan du gjerne gjøre

              Comment

              Working...
              X