du får vel så bra priser hos forhandlere i norge hvis du spør.... uten å nevne sted har jeg fått det k2p settet der til 4200kr.. er bare å undersøke litt....
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Ja, men her må man kanskje velge.. Vet ikke.
Det løper fort på en del kostnader i demping - noe som igjen fører til mindre penger til gode produkter. Jeg er enig med deg, demping er alfa og omega. Kan ikke leve uten. Men om budsjettet er stramt og man ønsker komponentene for å faktisk få litt lyd i tralla nå, så er det jo en smal sak å slenge inn demping når lommeboken tillater det noe senere.
Nesten bedre å gjøre det slik. I steden for å gjøre en kjip dempe-jobb først, og få "mindre" produkter for pengene, for så å bytte ut / tilføre mer demping samt oppgradere deler eller hele anlegget ved et senere tidspunkt..
Tenker nå jeg da
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Jeg har et Sony Xes-Z50 komplett system med forsterkere (4stk) / høyttalere (10stk) + BRA signal-strømkablere kablere til salgs! kan fint gå for 30store lapper
PS! kan også få med extra cd/md-veksler+++ hehe
Kunne ikke vært mer uenig med mr ekeli, å kjøpe dyre komponenter uten i gi dem forutsetning for å prestere er tullete, da er det bedre å gå ned en klasse på komponentene og gjøre dempejobben med en gang, det vil i de fleste tilfeller spille bedre pluss at man får unnagjort drittjobben først som sist.
Comment