Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erfaring med disse?
Collapse
X
-
bare disse,så blir det nok ingen lyd,er kun høytalerpaneler det der.
kjøpte selv høytalerpanel til min 91 audi 80 der,passformen er bra,eneste minuset er at de har brukt litt for mykt treslag der høytaleren skal festes,så om du tar ut høytaleren noen ganger,så får du ikke festet den igjen skikkelig.
virker som det er brukt huntonit plate eller noe,men ellers så er dem perfekte for oss som er redde for å kappe og støpe selvvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
-
Originally posted by phoenix gold View Postbare disse,så blir det nok ingen lyd,er kun høytalerpaneler det der.
kjøpte selv høytalerpanel til min 91 audi 80 der,passformen er bra,eneste minuset er at de har brukt litt for mykt treslag der høytaleren skal festes,så om du tar ut høytaleren noen ganger,så får du ikke festet den igjen skikkelig.
virker som det er brukt huntonit plate eller noe,men ellers så er dem perfekte for oss som er redde for å kappe og støpe selv
Blir antageligvis å kjøre 3-veis, får da mellomtone og diskant oppe i A-stolpen antar jeg, så tror lydbildet skulle bli brukende selv om midbassen står nede ved bena Eneste minuset er jo hvis man har passasjerer, da kan beina dems ha en tendens til å blokkere midbassen
Comment
-
høytalerene sitter bra dem,om du ikke tar dem ut hele tiden,kan hende det lønner seg å bruke gjennomgående bolter,tror jeg kommer til å bruke det selv.
men demping av dørene er nødvendig,ellers så blir det ikke bra lydvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
Comment