Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av subwoofer(e)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Valg av subwoofer(e)

Hei alle sammen

Da var tiden her for at jeg skal bestille meg noe snacks til bilen, og jeg skulle ha hatt noen tips til hva som er best for pengene. I første omgang er jeg ute etter subwoofer(e), Jeg er ute etter bra trøkk i bilen, men det skal passe til generelt alt av musikk, altså ikke bare bass tester..

Skal slenge meg med på en bestilling fra amerika, rettere sakt sonicelectronix for de som vet hva de har av utvalg

Det jeg tengte på selv var en (kansje to ) Rockford T2 subb(er) pga at jeg har bra erfaringer med disse, hva syns dere? føler kansje at rockford ikke er høyest prioritet på dette forumet?

Jeg har en BWM E34 hvis det hjelper noen!
    -89 BMW 520i E34

mitt første spm da er hvor mye skal du bruke på disse subbene? og hva har du eller skal du ha av forsterker?
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Originally posted by Fryd1lund View Post
      mitt første spm da er hvor mye skal du bruke på disse subbene? og hva har du eller skal du ha av forsterker?
      Det planen var EN Rockford T2 og en RF Power 1000W forserker, å det ligger vell på en $800 kan jeg tenke meg.. så om det er noen bedre i den duren?
      -89 BMW 520i E34

Comment

Working...
      X