Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz forsterkere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hertz forsterkere

Hvordan gikk det med de nye Hertz forsterkerne som kom for en tid tilbake? Var veldig til oppstandelse før dem kom, har ikke hørt noe siden. Noen som har tilbakemeldinger å gi?

Dem så jo veldig tillitsvekkende ut, skikkelig finish. Men hvordan var lydkvaliteten?

Originally posted by gbraen View Post
    Hvordan gikk det med de nye Hertz forsterkerne som kom for en tid tilbake? Var veldig til oppstandelse før dem kom, har ikke hørt noe siden. Noen som har tilbakemeldinger å gi?

Dem så jo veldig tillitsvekkende ut, skikkelig finish. Men hvordan var lydkvaliteten?
    Jeg har dessverre aldri fått prøvd de enda, så jeg kan ikke gi noen peilepinn på hvordan de låter, men etter innmat å dømme så er det hvertfall ingenting å si på oppbygningen, strømforsyningen er ihvertfall "rektig" solid!

Comment

Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Jeg har dessverre aldri fått prøvd de enda, så jeg kan ikke gi noen peilepinn på hvordan de låter, men etter innmat å dømme så er det hvertfall ingenting å si på oppbygningen, strømforsyningen er ihvertfall "rektig" solid!
      Ja så skikkelig ut. Tenkte ei stund på STEG-forsterkere, ser ut som noenlunde det samme. Oppbygginga ser bra ut. Men se på Genesis, ganske tomme printkort og enkle greier, men låter jo greit da. Utseende kan man bli lurt av...

Comment

Skal koble opp 2 stk. i min egen bil snart vi får se om de lever op til ryktet.
        Hvis de er som resten jeg har fått testet av Hertz-produkter så kommer jeg nok IKKE til å bli skuffet.
        Mvh.
        Bjørnar Kristiansen
        BK Caraudio
        48059681

Comment

Ja så skikkelig ut. Tenkte ei stund på STEG-forsterkere, ser ut som noenlunde det samme. Oppbygginga ser bra ut. Men se på Genesis, ganske tomme printkort og enkle greier, men låter jo greit da. Utseende kan man bli lurt av...
          nå leverer jo genesis forsterkerne betydelig mindre effekt og!
          Steg har et par forsterkere som gruser hertz da!

Prosjekt SQ Audi A3

Comment

har 3 stk hp1kd og er veldig fornøyd med de. kjerringa ble norgesmester i db drag street max, med 2 hp1kd og 2 hx 380d, hun spillte 155.1 db. hun har også norgesrekorden i den klassen

Comment

Originally posted by niclas View Post
              har 3 stk hp1kd og er veldig fornøyd med de. kjerringa ble norgesmester i db drag street max, med 2 hp1kd og 2 hx 380d, hun spillte 155.1 db. hun har også norgesrekorden i den klassen
              Høyt og pent er vel 2 forskjellige ting da. Men greit å vite at kraften er der da!

Comment

Originally posted by hc_tk View Post

Genesis har like store forsterkere på 2 kanaler, bare ikke i mono. Kan linke 2 monoblokker fra Genesis, det skal jeg gjøre.

Det der er ikke engang den største serien fra Steg, dem har noen enda bedre og større.

Comment

Høyt og pent er vel 2 forskjellige ting da. Men greit å vite at kraften er der da!
                  Skulle til å nevne rekorden til fruen til niclas.. : )

Men tviler ikke på at det spiller pent, er tross alt samme folka bak Audison.. Og det er ikke kjent for å være dritt akkurat

Men skal bli morro om noen tester disse forsterkerene.. Ser ut som det er mer enn nok effekt hvertfall, men effekt har igrunn ikke så mye å si alltid.. Men de koster også endel, så de har jo noe å leve opp til
                  1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

lyst å prøve meg på disse på neste prosjekt... ser jo unektelig knall ut!

Comment

Har i lengre tid hatt en HP1D liggende på Til Salgs siden, men det er ingen som har vist noen inter.
                      Hvis ikke den blir solgt vil den bli brukt i prosjektet mitt som begynner straks, sammen med 2 av disse elementene

Comment

Morsomt du skulle vise bilder av disse 2 da. Har 1 av hver sort på gang, så får jeg se hvordan disse står seg mot mine Genesis da. Alltid på jakt etter noe nytt...

Comment

Helt sikkert, men til hvilken pris? De to gutta som driver Steg jobbet tidligere hos Audison, så kvaliteten her er det nok ikke noe å si på.

Steg er sikkert moro for dere som er mer opptatt av å ha sjeldent utstyr enn å ha noe som faktisk spiller bra
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                            Helt sikkert, men til hvilken pris? De to gutta som driver Steg jobbet tidligere hos Audison, så kvaliteten her er det nok ikke noe å si på.

Steg er sikkert moro for dere som er mer opptatt av å ha sjeldent utstyr enn å ha noe som faktisk spiller bra
                            Nå spiller vel Steg og bra, men til hvilken pris?

Nisjeprodukter er dyrt, slik er det bare dessverre, lite opplag == dyrere.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

Comment

Er ikke noen upris for disse, ligger vel rundt 9000 for de største K-serien.

Er klasse A/B alle sammen, ingen klasse D her nei.

Ganske gode data på de syns jeg. Men det vil vise seg...

Comment

Working...
                              X