Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz SpaceK6 VS. Hertz MLK165

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hertz SpaceK6 VS. Hertz MLK165

Skal assistere i ett kommende prosjekt å trenger litt synspunkter ang. frontsett. Eieren av bilen står mellom valget av Hertz SpaceK6 og Hertz MLK165.
    Selv har jeg ikke fått testet noen av disse enda så jeg håper på at noen her har testet eller hørt dette og kan komme med noen seriøse tilbakemeldinger her.
    Mvh.
    Bjørnar Kristiansen
    BK Caraudio
    48059681

Har testet begge flere ganger og jeg synes det er lettere å få bra midbass respons med MLK settet. Mulig det kan ha noe med bilene de er montert i men det er det jeg sitter igjen med, samt at delefilterene til MLK er råere, men dog værre å montere pent.
    Mvh
    Lars Engen

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
      Har testet begge flere ganger og jeg synes det er lettere å få bra midbass respons med MLK settet. Mulig det kan ha noe med bilene de er montert i men det er det jeg sitter igjen med, samt at delefilterene til MLK er råere, men dog værre å montere pent.
      OK! Hvis du da ser bort ifra delefilter, da dette systemet mest sannsynlig vil bli kjørt med aktiv deling til slutt. Mener du fortsatt det samme?
      Mvh.
      Bjørnar Kristiansen
      BK Caraudio
      48059681

Comment

Har hatt begge disse i demoracket, og har hørt noen timer på de

Siden diskanten er den samme i disse settene så er det kun midbassen som utgjør forskjellen. Midbassen i MLK165 er sterkere og mer dynamisk enn Space K6'n. Mellomtonegjengivelsene er også noe forskjellig, begge har lik klangkarakter men MLK165 er en tanke mer dynamisk og riktig tonalt.

Det er et veldig bra sett som har høstet mye lovord i utlandet.
        Det ble kåret til "product of the year" sammen med Audison LRx 6.9 i Car Audio & Electronics (slo bl.a. Morel Supremo til 3000$)
        Last edited by InstallBay Tønsberg; 01-03-2008, 16:21.

Comment

Working...
        X