Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvordan subbere?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kanskje begynne med å spørre trådstarter om hvordan bil og hvordan type lyd han ønsker....?? Mye eller fin bass?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

hmm..

jeg ska jo ha det i en liten golf 2.. så trenger ikke så store bassere! og jeg er mest keen på FIN bass
      bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

Skal du ha fin bass så kjøper du elementer med høy følsomhet og som liker seg i lukket kasse. Da krever det ikke allverden av forsterkeren og du kan med fordel kjøre elementene i 4 ohm og ikke 2 ohm. Forsterkeren vil ha stålkontroll på elementene og plenty headroom i 4 ohm. Så kjøp elementer som har dobbel 4 ohm spoler om du skal ha 2 elementer. Det er hvertfall mitt rød.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Det finnes jo veldig mange forskjellige elenenter å velge mellom. hehe
          Og vanligvis er det veldig mange forskjellige meninger om forskjellige høgtalere.

Personlig liker jeg:

Dynabel 10" Multimagnet

Denne er billig og bra til prisen.

Ellers har Focal veldig mange elementer som låter bra da.
          Din Bilstereo
          Ole Martin Degvold
          www.din-bilstereo.no
          Focal, Ground Zero, Helix, C-quence, Brax

Comment

Hvis det er ønskelig med små kasse volum så ville jeg helt klart ha tatt en titt på Hertz HX250. Forsterkeren din er såpass grei at den vil ha god nok kontroll på 2xHx250 i 2 ohm. De elementene trenger ikke større kasse enn 10 liter pr element, men jeg vil anbefale en kasse som ligger på 18-20 liter pr stk på de. Kjører en kampanje på de elementene nå til 1800,- pr stk.

Ellers så vet jeg at InstallBay på Hamar har noen få Soundstream Referenece RFW10 som spiller pent i 14-20 liters kasser.
            Mvh
            Lars Engen

Comment

Working...
            X