Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp med ny stereo i 318is

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hjelp med ny stereo i 318is

haloo. har ett lite problem,mangler kunskap nor d gjell å kobel stereo.
    ska bygg mg en kasse før 2x12" 450w pr stk.å førsterker 1800w ny spiller 5"skjrerm skjift alle høytalera invendig nån som kan kom me råd/tips.

ha vøre jæft
    MVH Helge

vennligst gjør et forsøk på å skrive bokmål da
    www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by helge3 View Post
      haloo. har ett lite problem,mangler kunskap nor d gjell å kobel stereo.
      ska bygg mg en kasse før 2x12" 450w pr stk.å førsterker 1800w ny spiller 5"skjrerm skjift alle høytalera invendig nån som kan kom me råd/tips.

ha vøre jæft
      Har litt problemer med å forstå hva du egentlig spør om her, ikke for å gjøre dette til en dialektdiskusjon, for jeg klarer fint å lese de fleste dialekter, men om det er kunnskap om kobling av stereo du mangler, så er dette ett fint sted å begynne å lære.

Vil tipse deg om å studere så mange prosjekttråder du orker, spesielt de som omhandler samme bil eller lignende prosjekter som du selv har tenkt å begynne på.
      Det er en fin måte å plukke opp tips om løsninger og valg av utstyr som passer til din bil. Mange av spørsmålene men trenger svar på er allerede besvart flere ganger i forskjellige innlegg, så det er mye å hente på å lese innlegg fra alle de kunnskapsrike folkene på dette forumet! Spør om det du konkret lurer på, så får du svar!

Siden dette forumet har medlemmer fra hele landet, så er det en fordel å skrive så flest mulig forstår.. Ikke nødvendigvis viktig å skrive korrekt, men å gjøre seg forstått er jo vesentlig. Derfor er "sms språk" og spesielle uttrykk som kun brukes i dialekter svært få kjenner, ikke så lurt å overfylle innleggene sine med.

Lykke til med prosjektet!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

hei, ser at du er fra mo i rana, som meg!
        Som joakim sier, se på hva de andre har gjort, og lær av det!
        Kanskje det ville hjulpet deg mer å spørre samme spm., på www.ranagatebil.com , på grunn av at noen kunne hjulpet deg personlig mh. til enkel kobling osv.....
        Selv studerer jeg i oslo nå, men skal hjem til påsken, så om du er helt uvitende angående kobling, kan jeg kanskje hjelpe deg!
        Last edited by mrj; 09-03-2008, 05:45.

Comment

ja jeg trenger hjelp till d meste egentli har ikke stor peiling på bil elektronik eller elektronik i det store å det hele

e mere motormann.
          skal bygge meg en kasse til 2 12"ere lurer litt på vor stor dn bør være i liter osv.

å spilleren jeg har kjøpt til bilen min er ganske avansert syntes jeg er så mange funksjoner
          MVH Helge

Comment

der er baksiden av spilleren min syns det er mange ledninger
            MVH Helge

Comment

Hva slags spiller er det?
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

Comment

det er jeg ikke sikker på altså merke men,det er 5"tft display og den tar alt plater osv det er ett media center :P
                MVH Helge

Comment

litt vanskelig å gi deg tips når du ikke aner noe om utstyret ditt da
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                    litt vanskelig å gi deg tips når du ikke aner noe om utstyret ditt da
                    ja men saken er den at jeg kjøpte dn på auksjon qxl kostet 2500kr noe sånt som audibah? elns.
                    MVH Helge

Comment

hva slags subber, frontsett og forsterkere har du da?
                      www.eirikaspaas.com

Comment

For å si det sånn... vi kan ikke hjelpe deg stort om du ikke kommer med merke/ modell på varene du har i bilen. Oppgitt effekt på forsterkere og elementer sier ingenting.
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                          For å si det sånn... vi kan ikke hjelpe deg stort om du ikke kommer med merke/ modell på varene du har i bilen. Oppgitt effekt på forsterkere og elementer sier ingenting.
                          forsterker er en firstaustria 1800w bære spørr meir e så jævla mye å sei
                          subbene er 2 12ere fra tinly 450w 4ohm
                          MVH Helge

Comment

kan jo begynne lett hvor stor kasse trenger jeg? liter og sånn?
                            MVH Helge

Comment

da må vi vite akkurat hvordan subber du har

sjekk på hjemmesiden til produsenten av subbene, så står det nok der..
                              www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                              X